خبرهای داغ:
سازمان بسیج طلاب برگزار می کند

حضور 400 استاد حوزه در «دوره تربیت و تعالی اساتید بسیجی»

دوره «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» به منظور ارتقا سطح معرفتی، اخلاقی و بصیرتی با حضور 400 استاد زن بسیجی و به مدت 6 روز در مشهد مقدس برگزار می شود .
کد خبر: ۸۸۱۱۵۴۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،حوزه های علمیه، با توجه به نقش پرچمداری و هدایتگری در جامعه بی شک وظایف سنگین، نقش موثر و کارآمدی در تربیت و رفتارسازی و ایجاد مطالبه در اقشار مختلف دارد، بر این اساس مرکز امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون کشور با همکاری معاونت فرهنگی مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور، «دوره تربیت و تعالی اساتید بسیجی» سراسر کشور را برگزار می کند.

در این دوره 400 استاد خواهر حوزه های علمیه با تحصیلات سطح 3 حوزه علمیه و بالاتر به مدت 6 روز از 5 تا 9 بهمن ماه در مشهد مقدس گرد هم می آیند تا با استفاده از اساتید این دوره سطح اخلاقی و بصیرتی آن ها ارتقاء یابد و بتوانند نقش آفرینی اجتماعی و روشنگری بهتری در سطح جامعه داشته باشند.

رشد معنوی، اخلاقی و بصیرتی اساتید بسیجی خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور، اعتلا و اشراف بسیجیان خواهر به مسائل روز جامعه، حفظ روحیه انقلابی در حوزه های علمیه و همچنین افزایش توانایی و مهارت در امر پژوهش، تدریس، تبلیغ و پاسخ به شبهات از جمله اهداف برگزاری «دوره تربیت و تعالی اساتید بسیجی» است.

التزام به ولایت مطلقه فقیه، داشتن انگیزه کافی برای فعالیت در حوزه تبلیغ، تدریس و پژوهش، اشراف به مسائل روز و قدرت تحلیل مسائل سیاسی روز جامعه از مهمترین شرایط پذیرش افراد در این دوره است.

زیارت امام رضا(ع)، برگزاری جلسات معرفتی و کارگاه های رفع شبهات دینی از جمله برنامه های فرهنگی این دوره اعلام شده است.


ارسال نظرات