سیستم آتش نشانی مرکز انتقال نفت امام تقی با تلاش واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه شمال‌شرق راه‌اندازی و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ رییس مرکز انتقال نفت امام تقی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این سیستم در سال 92 توسط پیمانکار تحویل موقت شدکه به دلیل کمبود مدارک فنی و دستورالعمل‌های لازم امکان بهره‌برداری صحیح از امکانات پیشرفته آن مهیا نبود.

محمد سعادتی افزود: واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه شمال‌شرق به عنوان متولی امر با همکاری واحدهای فنی اقدام به بررسی جزئیات طرح، بازنگری در نقشه‌های فنی و تهیه دستورالعمل‌های بهره‌برداری کرد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا و تلاش همکاران به تازگی تسلط واحد بهره‌برداری مرکز انتقال نفت امام تقی بر سیستم اطفای حریق و امکان راه‌اندازی و بهره‌برداری از تجهیزات موجود مهیا گشته است.

شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق با چهار مرکز انتقال نفت سمنان، شاهرود، سبزوار و امام تقی و هفت منطقه تاسیسات نفتی سمنان، دامغان، شاهرود، نیشابور، تربت حیدریه و مشهد مقدس به عنوان شاهرگ اصلی سوخت‌رسانی به پنج استان‌ خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان و گلستان شناخته می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها