خبرهای داغ:
نماینده برخوار در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛
حاجی دلیگانی گفت: در برنامه پنج ساله مقرر شد سهم بودجه استانی تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند؛ این در حالی است که سهم تملک دارایی های سرمایه ای هفت درصد بوده و قرار است تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و به این ترتیب بودجه شهرستان برخوار تا سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۴۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار در روز پنج شنبه ضمن عرض خیرمقدم به تاجمیری فرماندار جدید برخوار گفت: تاجمیری فردی با تجربه و دقیق است و امید است با تلاش های وی آنچه که در خدمت رسانی به مردم به عهده ماست به نحو احسن به انجام برسانیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی خطاب به فرماندار جدید شهرستان برخوار گفت: ما خوشحال می شویم که در عرصه خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آن ها وقت ما گرفته شود و بنده به عنوان خادم مردم هر کجا هر کمکی لازم باشد دریغ نخواهم کرد.

وی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مصوبات برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص های برنامه ششم توسعه موضوع شفاف سازی در موضوعات مختلف است که در این طرح همه دریافتی ها، هزینه ها، خرید دستگاه های مختلف، پرداخت حقوق ها و… در بستر الکترونیکی به صورت آنلاین مشخص و قابل مشاهده خواهد شد.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم دومین شاخصه برنامه ششم توسعه را رشد اقتصادی کشور برشمرد و عنوان کرد: در برنامه های دولت پیش بینی شده است که با سرمایه گذاری ۳۶۰ هزار میلیارد تومان به صورت سالانه بتوانیم رشد اقتصادی را به هشت درصد برسانیم.
این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد که اگر بتوانیم با بسیج ظرفیت های کشور این نرخ سرمایه گذاری را به سرانجام برسانیم، یک تحول و رونق عظیمی در حوزه اقتصادی ایجاد و کشور از رکود خارج خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص توجه و رسیدگی به اقشار متوسط و ضعیف در جامعه مانند مددجویان کمیته امداد و افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: در کمیسیون تلفیق مصوب شد که به ازای هر سرپرست خانوار ۲۰ درصد و به ازای هر عضو خانواده ۱۰ درصد از محل یارانه ها برداشت و به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شود.
حاجی در ادامه به موضوع اجرا نشدن طرح همسان سازی کارگران بازنشسته اشاره کرد و یادآور شد: با تلاش هایی که انجام شد این مساله در کمیسیون تلفیق مطرح و مصوب شد که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه پنج ساله مقرر شد سهم بودجه استانی تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند؛ این درحالی است که سهم تملک دارایی های سرمایه ای هفت درصد بوده و قرار است تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و به این ترتیب بودجه شهرستان برخوار تا سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
نماینده برخوار با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: همه ما بچه های انقلاب هستیم و بر این نکته اذعان داریم که این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است و دشمنان نظام و انقلاب از خارج کشور و با استفاده از بستر الکترونیک و شبکه های اجتماعی می خواهند ناکارآمدی نظام و انقلاب را به رخ نسل جوانی بکشند که نه نظام طاغوت را دیده و نه دوران جنگ تحمیلی را درک کرده است و با این روش می خواهند جوانان ما را از دست ما بگیرند.
وی اظهار کرد: وظیفه ما است که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب و نظام را که دولت های مختلف به مثابه حلقه های زنجیر از ابتدای انقلاب تا کنون این زنجیره را تکمیل کرده اند برای مردم بیان کنیم.
حاجی دلیگانی با بیان اینکه در هر جامعه ای خطاها و مشکلاتی وجود دارد، تصریح کرد: در کشور اسلامی ما موضوعاتی مانند حقوق های نجومی و برخی تخلف ها وجود دارد ولی به برکت همین انقلاب بود که این گونه مسائل شفاف سازی شد در حالی که قبل از انقلاب این گونه نبود.
این نماینده مجلس خطاب به مسوولان و مدیران شهرستان برخوار گفت: شهروندان و مردم خوب و نجیبی داریم و لازم است در حیطه مسوولیت و وظایف خود بیشتر به دنبال خدمت رسانی به مردم باشیم و مشکلات آن ها را مرتفع کنیم.
وی با تاکید بر محوریت و اصل بودن مردم، یادآور شد: اگر مردم را برای انقلاب و نظام اسلامی حفظ نکنیم، کاری برای نظام نکرده ایم.
حاجی در پایان گفت: دشمنان نظام قبلا به دنبال آن بودند که اسلامیت نظام را زیر سوال ببرند ولی امروز به دنبال حذف جمهوریت نظام هستند، بنا بر این وظیفه ما است که اعتماد مردم به مسوولان و مدیران نظام را با خدمت و تکریم مردم افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها