نشست روشنگری و هدایت سیاسی سربازان وظیفه در حسینیه شهداء ناحیه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) باسخنرانی پاسدارمحمدانجیله ای معاون عقیدتی سیاسی ناحیه برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۳۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست روشنگری و هدایت سیاسی سربازان وظیفه در حسینیه شهداء ناحیه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) باسخنرانی پاسدارمحمدانجیله ای معاون عقیدتی سیاسی ناحیه برگزارشد.
 
برگزاری نشست روشنگری و هدایت سیاسی سربازان وظیفه ناحیه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) 

این نشست سیاسی با نثار سلام و صلوات بر روح پرفتوح شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و شهید مدافع حرم حمزه کاظمی آغاز شد.

دراین جلسه به چگونگی ایجاد حادثه جانسوز و پیام امام خامنه ای (مدظله العالی) خطاب  به شهدا، مجروحین و مسئولین پرداخته شد و ایشان از بی اخلاقی های سیاسی که برخی به حرف و حدیث های بی پایه دامن میزنند و همینطور حرکت غیر انسانی برخی افراد که به جای تسهیل در امر عبور آتش نشانان و مامورین اورژانس به گرفتن سلفی و فیلم مشغول بودن انتقاد و نگرانی خود را از  فرهنگ شدن  این امر بیان کرد.

درادامه جلسه به موضوع پیام امام خامنه ای به انجمن اسلامی جوانان اروپا اشاره و قبل از  آن به تاریخچه تشکیل آن توسط جوانان ایرانی مسلمان در دهه چهل و نقش شهید  دکتر بهشتی در شکل گیری مرامنامه و اصول اعتقادی این انجمن پرداخت و خطاب به سربازان خواست تا طبق پیام معظم له در خصوص خودسازی ،علمی ،اخلاقی و دینی و مجهز شدن این جوانان واثر گذاری آنان بر محیط و افزودن دلهای پاک باگفتاروعمل به راه خدا با جهت مقابله باجبهه کفر و استکبار با پرچم اسلام ناب اقدام عملی نمایند.

در پایان به مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره و به سئوالات سربازان وظیفه پاسخ داده شد .
ارسال نظرات