نماينده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
بشيري گفت: در زمان فتنه و توطئه‎هایی که دشمنان این نظام ایجاد کردند، بسیجیان در آگاه سازی و بصیرت‎افزایی مردم نقش بسیار پررنگی داشتند و آن توطئه‎های شومی که دشمن به دنبال آن بود، بسیجیان توانستند خنثی کنند.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۳۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
فرهاد بشيري نماينده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: هرجه زمان می‎گذرد بیشتر می‎توان به نقش موثر بسیج در عرصه‎های مختلف پی برد که تا کنون چه میزان منشا خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

بشيري به نقش بسیج در مقابله با فتنه دشمنان اشاره و گفت: در زمان فتنه و توطئه‎هایی که دشمنان این نظام ایجاد کردند، بسیجیان در آگاه سازی و بصیرت‎افزایی مردم نقش بسیار پررنگی داشتند و آن توطئه‎های شومی که دشمن به دنبال آن بود و می‎خواست تا بین مردم شکاف ایجاد کند و به نظام ضربه بزند و نهایتا خواسته‎ها و مقاصد خود را پیگیری کند، بسیجیان توانستند خنثی کرده و وحدت و انسجام در جامعه ایجاد کنند.

نماينده سابق مجلس با تاکید بر نقش بارز بسیج در حفظ وحدت و انسجام کشور گفت: بسیج یقینا در آینده نیز برای این انسجام و وحدت در جامعه و موفقیت در همه عرصه‎ها از جمله وقایع سیاسی پیش‎رو  نقش پررنگ و سرآمدی خواهد داشت و اجازه نخواهد داد تا دشمنان این نظام به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیبی وارد کنند.

ارسال نظرات