خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: امروز کشور ما دچار یک جنگ بزرگ اقتصادی بدون توپ و تفنگ است که بسیار خطرناکتر از جنگ‌های نظامی است و عدم پیشرفت در توسعه اقتصاد مقاومتی عاملی برای خطرناکتر شدن این جنگ است.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۱۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از عوامل مهم در پیشرفت کشور است که مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت بسیار آن نام سال را با این عنوان انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: توسعه اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان‌ داخلی بهترین راهکار اقتصادی در مقابل تهدیدهای دشمنان و به‌ویژه آمریکا است.

این مسئول تشریح کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌زا و هم‌چنین تمرکز و سرمایه‌گذاری روی اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب نیز مطرح نموده‌اند از عوامل اصلی رشد کشور است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خصوص تاثیرات مثبت عمل به اقتصاد مقاومتی در جامعه تبیین کرد: توسعه اقتصاد مقاومتی سبب کاهش گرفتاری‌ها، کاهش بیکاری، کاهش رکود، کاهش اثرات تحریم‌های دشمن و هم‌چنین رشد و توسعه کشور می‌شود.

عدالتی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای توسعه و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در کشور باید یک قرارگاه اقتصادی تشکیل داد و فردی خبره را برای فرماندهی این قرارگاه منسوب کرد.

وی مطرح کرد: امروز کشور ما دچار یک جنگ بزرگ اقتصادی بدون توپ و تفنگ است که بسیار خطرناکتر از جنگ‌های نظامی است و عدم پیشرفت در توسعه اقتصاد مقاومتی عاملی برای خطرناکتر شدن این جنگ است.

این مسئول ادامه داد: تحریم تنها یک بهانه است که با برنامه‌ریزی‌های درست، مدیریت صحیح و تلاش همه افراد جامعه برای توسعه اقتصاد مقامتی می‌توان بر آن غلبه کرد.

حجت الاسلام عدالتی تحریم را فرصتی مناسب برای ایران دانست و بیان کرد: موفقیت‌های ما در مسائل دانش بنیان، علوم دانشگاهی و مباحث نظامی سبب پشیمانی دشمن از به رخ کشیدن زیادتحریم‌هایش برای کشور ما شده است.

عدالتی واردات بی‌رویه را یک آفت اقتصادی بزرگ و بزرگترین عامل ضربه زدن به ملت عنوان کرد و گفت: اصل گشایش اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم و رفع معضلات امروز جامعه جز با جبهه گیری و جدی گرفتن بحث واردات ممکن نیست.

وی با یادآور شدن سخنان رهبری اذعان کرد: لازم است در خصوص موضوع واردات بی‌رویه و کالاهای قاچاق که ضربه‌ای بزرگ برای ملت می‌باشد برخورد قاطعانه صورت گیرد و همانطور که رهبر معظم نیز دستور داده‌اند این کالاها را باید در مقابل چشمان مردم آتش زد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جلوگیری از واردات بی‌رویه نیازمند یک کار عملیاتی دقیق است و باید سیاست‌هایی در این خصوص در کشور ابلاغ شود و فورا به اجرا دربیاید تا هرچه زودتر جلوی این مشکل گرفته شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین افزود: جلوگیری از واردات بی‌رویه سبب از بین رفتن بسیاری از بیکاری‌ها، بزهکاری‌ها و بی‌برناگی‌ها در جامعه می‌شود.

عدالتی در خاتمه متذکر شد: داشتن اقتصاد مقاوم و قوی، وجود علم پیشرفته و روزافزون و هم‌چنین حفظ روحیه انقلابی‌گری در همه افراد و به‌ویژه جوانان از عوامل اصلی حفظ اقتدار ملی ما در سطح منطقه است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها