خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران قزوین گفت: بر اساس دستورالعمل بنیاد مرکز، ثبت درخواست الکترونیکی، راهکار خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین برای دریافت وام مسکن است.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۰۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه ارائه‌ خدمات مختلف با کیفیت مطلوب به جامعه ایثارگران در دستور کار بنیاد است، اظهار کرد: هر ساله این خدمات براساس برنامه‌ریزی بنیاد مرکز ارایه می‌شود که اعطای وام مسکن از جمله آنهاست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در سال جاری اجرای طرح سامانه‌ی برخط جهت ثبت درخواست‌های جامعه‌ی هدف در دستور کار قرار گرفته و بر اساس آن ثبت درخواست الکترونیکی، راهکار خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای دریافت وام مسکن است.
وی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط برای دریافت وام مسکن باید به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند، بیان کرد: آنها برای ثبت‌نام، ابتدا بایستی به مرکز ارتباطات و مراجعات بنیادهای شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت و دریافت کد خود اقدام نمایند.
این مسوول افزود: با آغاز پرداخت وام مسکن، طبق اولویت‌بندی که در سیستم انجام شده، وام‌ها به خانواده‌های شاهد و ایثارگر پرداخت می‌شود.
حقایق‌پور تبیین کرد: پرداخت وام مجدد، برای خرید نیست، ولی برای ایثارگرانی که تا سقف مبلغ تسهیلات سال 90 وام گرفتند و تسویه کردند می‌توانند یک بار دیگر برای ساخت مسکن، وام دریافت کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در سال جاری طبق سهمیه اعلام شده، به یک هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قزوین وام پرداخت می‌شود.
این مسوول با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها در پرداخت وام مسکن به ایثارگران کوتاهی می‌کنند، اذعان کرد: سال جاری این موضوع در شورای بانک‌های استان قزوین مطرح شده و استاندار قزوین بر اعطای این وام‌ها تاکید کردند.
وی اضافه کرد: طی سال جاری، حساس‌سازی که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پرداخت وام مسکن توسط بانک‌ها به ایثارگران صورت گرفته، موجب شده استاندار محترم قزوین، این موضوع را ویژه پیگیری کنند.
حقایق‌پور با بیان اینکه خدمات‌دهی الکترونیکی به جامعه ایثارگران در دستور کار بنیاد است، تصریح کرد: تاکنون 5 خدمت الکترونیکی اعلام شده از این طریق ارایه می‌شود و مابقی خدمات نیز تلاش خواهد شد به این روش ارایه گردد.
حقایق‌پور ادامه داد: صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌های رفت و آمد خانواده‌های شاهد و ایثارگر به بنیاد و ارائه‌ خدمات آسان و سریع به آنها از جمله اهداف الکترونیکی کردن ارایه‌ی خدمات می‌باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها