خبرهای داغ:
واکنش فرمانده سپاه بهبهان به برگزاری کنسرت ها در بهبهان

بانیان برگزاری کنسرت های مختلط باید پاسخگوی شهداء باشند

سرهنگ خیران پور گفت : چگونه است که برای یک برنامه یادواره شهید یا فرهنگی به این شکل پای کار نمی آیند اما به محض اجرای یک موسیقی مختلط و پر هزینه این همه هیاهو برپا میشود
کد خبر: ۸۸۱۱۳۴۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
سرهنگ پاسدار عبدالله خیران پور ، فرمانده سپاه ناحیه بهبهان در خصوص حواشی کنسرت محمد علیزاده در بهبهان به خبرنگار عصر بهبهان گفت : بنده به عنوان عضو اصلی شورای تامین شهرستان هیچ گونه مصوبه  ای دال بر تایید یا تصویب اجرای کنسرت موسیقی مختلط ندیده ام و لازم است اعلام کنم ، برنامه کنسرت نه در ستاد احیاء و نه در شورای تامین مطرح نشد.
وی افزود : کسانی که پیگیر برگزاری این گونه برنامه ها هستند و کسانی که برای اجرا مجوز صادر میکنند باید پاسخگوی شهداء باشند چرا که کنسرت موسیقی مختلط برنامه فرهنگی محسوب نمیشود و ناقض آرمان ها و ارزش های واقعی است.
سرهنگ خیران پور در خصوص حواشی به وجود آمده در کنسرت محمد علیزاده و نارضایتی مردمی متذکر شد : نباید به قیمت برگزاری یک برنامه به ظاهر فرهنگی مردم را با هزینه های سنگین و نارضایتی شدید همراه کرد .
فرمانده سپاه بهبهان خطاب به برنامه ریزان کنسرت های موسیقی ابراز کرد : چگونه است که برای یک برنامه یادواره شهید یا فرهنگی به این شکل پای کار نمی آیند اما به محض اجرای یک موسیقی مختلط و پر هزینه این همه هیاهو برپا میشود.
وی در پایان خاطر نشان کرد : باید در خصوص برنامه های عمومی با شورای تامین و ستاد احیاء هماهنگی شود و اولویت را بر برنامه های فرهنگی گذاشت تا شاهد اینگونه اتفاقات نامتعارف در شهرستان نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها