جشنواره فرهنگي ورزشي از حريم تا حرم گراميداشت شهداي مدافع حرم استان سمنان در رشته هاي آمادگي جسماني،‌تنيس روي ميز و واليبال به ميزباني ناحيه شاهرود به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۸۸۱۱۳۴۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، جشنواره فرهنگي ورزشي از حريم تا حرم گراميداشت شهداي مدافع حرم استان سمنان در رشته هاي آمادگي جسماني،‌تنيس روي ميز و واليبال به ميزباني ناحيه شاهرود به كار خود پايان داد.

در اين مسابقات كه به همت معاونت تربيت بدني سپاه استان و ميزباني تربيت بدني سپاه ناحيه شاهرود برگزار شد؛ 150 نفر از بسيجيان حوزه هاي مقاومت سراسر استان در اين دوره از مسابقات پا به ميدان گذاشتند.

و در رشته واليبال تيم شاهرود مقام اول، سمنان دوم و آرادان مقام سوم را از آن خود كرد و در رشته آمادگي جسماني شاهرود، سمنان و ميامي به ترتيب مقام اول، تا سوم را كسب كردند و در رشته تنيس روي ميز خانم ها فاطمه عرب اسماعيلي، زهرا سلماني ها و عارفه محمدخاني هر سه از شهرستان شاهرود مقام اول تا سوم را كسب كردند.

بر اساس گزارش تربيت بدني سپاه استان سمنان در اين جشنواره حميد دامغاني فرمانده سپاه ناحيه شاهرود، روح الله بندار مدير ورزش قهرماني تربيت بدني سپاه استان سمنان، فاطمه محمدتقي مسئول تربيت بدني خواهران سپاه استان سمنان، گرزين مسئول تربيت بدني سپاه ناحيه شاهرود و محسن رحيميان مسئول امور مالي و برنامه ريزي تربيت بدني سپاه استان سمنان حضور داشتند.

گفتني است؛ اين مسابقات در سالن هاي ورزشي 9 دي، خيبر و تختي شهرستان شاهرود برگزار شد.

لازم به ذكر است؛ در پايان تجليل از قهرمانان رشته هاي مختلف ورزشي در اين جشنواره به همراه تقدير از فرزند شهيد مدافع حرم "شهيد علي اصحابي" برگزار شد.

 عكس و گزارش از:  ريحانه جوادي پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها