خبرهای داغ:

برگزاری کارگاههای آموزشی توسعه سلامت زنان در آموزشگاههای شهرستان شاهرود

کارگاههای آموزشی توسعه سلامت زنان در آموزشگاههای شهرستان شاهرود در حال برگزاریست.
کد خبر: ۸۸۱۱۳۰۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای توسعه سلامت زنان کارگاههای آموزشی متعدد ویژه همکاران و مادران، دختران دانش آموز، پیرامون بیماری شایع پوکی استخوان، ام اس وپیری زود رس در آموزشگاههای شهرستان شاهرود در حال برگزاریست.

عصمت السادات سیف مشاور مدیر و مسئول امور بانوان و جوانان اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در این خصوص اظهار کرد: زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، رشـد، پویایی و اعتلای خانواده و جامعه هستند از این رو لازم است نگاهی ویژه، به سلامت این قشر مبذول گردد.

وی افزود: سلامت زنان باید در ابعاد مختلف تأمین و دیدگاه های متفاوت ،به نقش موثر ایشان به گونه ای معطوف شود که جایگاه واقعی خود را بیابند.

سیف یادآوری کرد: بنا به همت مشاور مدیر کل وکارشناس مسئول امورزنان استان ، اقدامات شایسته ای در خصوص توسعه سلامت زنان صورت گرفته که در حال اجرا می باشد.

مسئول امور بانوان وجوانان اداره آموزش و پرورش شاهرود افزود: به یاری مدیران واستقبال گرم وشایسته همکاران،کارگاههای متعدد در مدارس با محورهای اختلال اسکلتی پوکی استخـوان(استئوپـروز)، بیماری ناتوان کننده ام اس،کنترل پیری زودرس در بانوان در چند محورِ شناسایی، نشانه ها و علایم، دلایل و راههای پیشگیری و درمان در حال برگزاریست.

مشاور مدیر آموزش و پرورش شاهرود اضافه کرد: بدلیل اهمیت موضوع،  اجرای این طرح علاوه بر همکاران فرهنگی، جهت بسیاری از مادران نیز صورت پذیرفت تا ایشان ضمن اهمیت به گوهر وجودی خود، الگویی شایسته برای دختران خود نیز باشند.

خاطر نشان می شود جهت کلیه شرکت کنندگان همکار،گواهی حضور در کارگاه نیز صادر خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها