پایگاه شهید چمران بناب آذربایجان شرقی

راه اندازی مجدد کارخانه تولید دستمال کاغذی و اشتغال بسیجیان در کارخانه

کارخانه تولید دستمال کاغذی جهت اشتغال زایی بسیجیان، توسط پایگاه شهید چمران بناب مجددا راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۲۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  کارخانه تولید دستمال کاغذی  جهت اشتغال زایی بسیجیان، توسط  پایگاه شهید چمران بناب مجددا راه اندازی شد.

صابر کدخدایی فرمانده پایگاه در این خصوص گفت: پس از اطلاع از راکد ماندن کارگاه تولید دستمال کاغذی به دلیل عدم داشتن اعتبار لازم به منظور خرید مواد اولیه توسط یکی از بسیجیان پایگاه و دریافت مشاوره های لازم در خصوص دریافت وام از بسیج سازندگی، تمام توان خود و پایگاه را به منظور راه اندازی مجدد کارگاه و تبدیل  آن به کارخانه به کار گرفتیم و قول مساعد اشتغال بسیجیان در کارخانه را  گرفتیم که هم اکنون تعداد ۳ نفر بسیجی در این کارگاه مشغول به کار هستند و بنابر اعلام امادگی.انشاالله کلیه فروش و بازار یابی توسط  بسیجیان صورت خواهد گرفت.

وی افزود: وضعیت کارخانه و اشتغال بسیجیان هم اکنون با اعطای وام اقتصاد مقاومتی توسط سپاه کارگاهی که در آستانه ورشکستگی بود توانست مواد اولیه مورد نیاز را تهیه نماید و دوباره به خط تولید برگردد وبا افزایش تولید هم اکنون کارگاه به کارخانه تبدیل شده است .تعداد ۳ نفر بسیجی در کارخانه مشغول به کار هستند و بنابر اعلام آمادگی ,انشالله کلیه فروش و بازاریابی توسط بسیجیان صورت خواهد گرفت.

با توجه به اینکه فرمانده پایگاه به عنوان نیروی تمام وقت بسیج سازندگی در ناحیه مشغول به خدمت می باشم و آشنایی کامل با طرح ها و وام های اقتصاد مقاومتی دارم واز طرفی مسئولین از طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کنند الحمدالله مشکل خاصی بوجود نیامده است.

بیکاری عامل اصلی گرایش جوانان به انواع بزه کاری ها محسوب می شود که با برنامه ریزی دقیق و  صحیح به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان از گرایش آنها به معضلات اجتماعی جلوگیری کرد.با راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را می توان شکوفا  کرد.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات