دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم با محوریت اقتصاد مقاومتی درنظر دارد طراحی و ساخت تندیس یادبود چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم را از طریق فراخوان و مسابقه تهیه کند.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۱۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم گفت: طراحی و ساخت تندیس یادبود چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم از طریق فراخوان به مسابقه گذاشته می شود.

مصطفی دودانگه افزد: دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم با محوریت اقتصاد مقاومتی درنظر دارد طراحی و ساخت تندیس یادبود چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم را از طریق فراخوان و مسابقه تهیه کند.

وی با بیان اینکه از همه دانشگاهیان برای شرکت و همکاری در این برنامه دعوت می شود، اظهار داشت: تندیس جشنواره بایستی دارای ویژگی های هنری بوده و به نحوی نمادین معرف جنگ نرم و محور جشنواره باشد.

این مسئول با اشاره به شرایط شرکت در فراخوان، گفت: همه دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاهای کشورمی توانند در این فراخوان شرکت کنند.

مسئول قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه هر طراح می تواند حداکثر 2 طرح خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کند، خاطرنشان کرد: طرح های ارسالی باید در چند زاویه و به صورت رنگی طراحی شده و قابلیت تکرنگ شدن را نیزداشته باشند همچنین طرح‌ های ارسالی باید فاقد هر گونه مشابهت یا کپی ‌برداری باشند.

مصطفی دودانگه با بیان اینکه تندیس به نحوی نمادین معرف جنگ نرم باشد، افزود: طرح های ارسالی باید قابلیت مورد نیاز در حجم سازی به صورت دو بعدی و سه بعدی را داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر ارائه طرح، طراح می تواند توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا و مواد پیشنهادی برای ساخت تندیس را اعلام کند.

این مسئول یادآورشد: ضروری است طرح ها به صورت فایل تصویری و به پست الکترونیک مسابقه به آدرس asrebidari@chmail.ir ارسال ویابرروی لوح فشرده،به دبیرخانه جشنواره به آدرس: زنجان-اعتمادیه-ساختمان شهید شهریاری – بسیج دانشجویی استان زنجان –مدیریت فاوا و فضای مجازی (تلفن :02433063320) تحویل داده شود.

وی افزود: حداکثر مدت زمان ارسال طرح ها تا بیست بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح ها و نمونه تندیس های ارسالی عودت داده نخواهد شد و در آرشیو دبیرخانه جشنواره نگهداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه به طراح برتر، هدیه ای نفیس در اختتامیه جشنواره تعلق خواهد گرفت، بیان داشت:ً اختتامیه جشنواره روز 8 اسفند بهمن ماه با حضور نفرات برتر و بیش از هزار نفر از دانشجویان با سخنرانی یکی از اساتید برتر و برجسته حوزه جنگ نرم کشور درز نجان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: سخنرانان اختتامیه سه سال گذشته سردار حاجی زاده ، دکتر صدرالحسینی و دکتر حسن عباسی بودند .

ارسال نظرات