معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:
از اول دی ماه تا 30 دی ماه بیش از 39حادثه 39 حادثه در استان زنجان رخ داده است.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۰۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه از اول دی ماه تا 30 دی ماه 39 حادثه در استان زنجان رخ داده است، گفت: تعداد حادثه های رخ داده در استان زنجان 5 فوتی برجا گذاشته است.

آقاجانلو به تعداد کل حادثه دیدگان در ماه گذشته اشاره کرد و افزود: از اول دی ماه تا 30دی ماه تعداد 501 نفر حادثه دیده توسط هلال احمر استان زنجان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در طول یک ماه گذشته 501 نفر حادثه دیده در استان زنجان وجود داشته است، تصریح کرد: تعداد مصدومین حادثه دیده 42 نفر بوده است که 10 نفر از آنها توسط آمبولانس های هلال احمر استان زنجان به بیمارستان انتقال داده شده است و مابقی مصدومان توسط آمبولانس های فویت های پزشکی به بیمارستان منتقل شده اند.

آقاجانلو تصریح کرد: از 39 نفر حادثه دیده در استان زنجان 3 نفر از حادثه دیدگان به صورت سرپایی توسط هلال احمر استان زنجان مداوا شده اند.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به تعداد فوتی ها از اول دی ماه تا 28 دی ماه اشاره کرد و گفت: 5 نفر در طول ماه گذشته در استان زنجان جان خود را از دست داده اند.

آقاجانلو با بیان اینکه 20 نفر از فوتیها مربوط به تصادفات جاده ای است که سر صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد: یک مورد مربوط به خدمات حضوری و 2 مورد از فوتی ها مربوط به غرق شدگی در سد های استان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در ماه ، پایگاه های امداد و نجات جاده ای به دو نفر اسکان داده اند.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه 55 تیم عملیاتی در یک ماه درگیر حوادثات بوده اند، گفت: 161 نفر از کار نیرو های عملیاتی هلال احمر استان زنجان در طول یک ماهه مشغول به فعالیت بوده اند.

آقاجانلو به تعداد تجهیزات مو.رد استفاده شده در طول سه ماه اشاره کرد و گفت: 39 دستگاه آمبولانس و 16دستگاه خودروی نجات در طول یک ماه سال جاری مورد استفاده قرار گرفته اند.

ارسال نظرات