خبرهای داغ:
دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با خانواده شهید مفقودالاثر محمد مهاجر تک فرزند این خانواده
کد خبر: ۸۸۱۱۱۶۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد،بخشدار و فرمانده حوزه انصار و فرمانده انتظامی حصار گرمخان از خانواده شهید مهاجر دیدار کردند.

در آغاز با پدری دلسوز و مهربان برخورد کردیم و این شد آغاز یک دیدار صمیمانه بین ما و این پدر صبور،پدری که سالهای طولانی چشم به بازگشت پسر شهیدش دارد.که این خود نشان از صبرو بردباری این خانواده است.

پدری که اول و آخر کلامش در این دیدار گریه و بی تابی برای حفظ انقلاب و حرم بی بی جان حضرت زینب(س) بود.

در ادامه حجت الاسلام قوی بنیه از این پدر میخواهد تا از خاطرات و حالات روحی و معنوی پسرش برای ما بگوید؛پدر حسرتی میکشد و ادامه میدهد تا خاطرات فرزندش را برای ما بگوید.

همچنان که چشمانش اشک آلود است میگوید:تنها فرزندی که داشتم همین محمد بود،که او را هم برای حفاظت از انقلاب و جهاد در مقابل دشمنان به جبهه های حق علیه باطل روانه کردم.

این شهید در عملیات های رمضان و خیبر حضور داشته،بگونه ای که پدر می گوید،پسرم در عملیات رمضان مجروح می شود و به منزل برمی گردد.وقتی که او بر می گردد بنده احساس تکلیف کردم و به پسرم گفتم تا زمانی که حالت مساعد می شود من به جبهه می روم و شما پیش مادرت بمان.

این شهید بالاخره با تلاش و جهاد معنوی در عملیات خیبر به شهادت می رسد و همچنان خانواده اش مشتاق بازگشت پیکر مطهر پسرشان هستن.

امیدواریم خداوند متعال به تمام خانواده های جانباز و مفقودالاثر و شهدای گرانقدر ایران اسلامی صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها