رژیم اشغالگر قدس رو به افول است

کد خبر: ۸۸۱۱۱۲۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، گفت: رژیم اشغالگر قدس رو به افول است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت السلام و المسلمین علیرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج، گفت:انقلاب اسلامی ما برگرفته از اسلام ناب محمدی و اندیشه علوی استو اسلاب ناب مرز جغرافیایی نمی داند بلکه دستور اسلام به مسلمانان اینست که امت اسلامی باید امت واحد باشد لذا پیامبر می فرماید؛ اگر کسی صبح کند و بعه فکر مسلمانان نباشد مسلمان نیست.
وی افزود: و انقلاب اسلامی ما همانطور که از نام آن پیداست انقلاب اسلامی است نه فقط ایران و ان شالله انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب حضرت حجت (عج) باشد که انقلاب حضرت حجت(عج) نیز جهانی است.
رستگار ادامه داد: ارز آنجایی کهع فلسطین و غزه یک کشور مسلمان می باشد و کشوریست که از طرف دنیای استکبار مورد تجاوز قرار گرفته است وظیفه ملی و اسلامی ماست که از آن حمایت کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد:دنیای استکبار به دنبال خاورمیانه بزرگ با محوریت اسرائیل می باشد و این با استراتژی ما در تضاد است به همین خاطر به وظیفه خود عمل کرده باشیم و از کشور خودمان دفاع کرده باشیمدر دفاع از عراق، یمن،فلسطین،سوریه و لبنان به پا خواستیم و امروز برای دنیا ثابت شده که ایران در مقابل ظلم ساکت نمی شود و دفاع از غزه هو شرعی و هم ملی است.
رستگار در خصوص برخی شعار هایی که برخی از فتنه گران مبنی بر اینکه نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند اظهار کرد: این شعار ، شعاری بود که اولین بار در سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی زده شد و خط مشی آن از آنجا گرفته شده است و این اوج ظلم و بی انصافی که از طرف برخی اصلاح طلب افراطی بر مردم مظلوم غزه روا داده شده است و ملت ایران هرگز این شعار های انحرافی را قبول ندارد.
وی در خصوص سخن مقام معظم رهبری نسبت به اینکه تا 25 سال آینده چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند افزود: بنده اعتقاد دارم که مقام معظم رهبری با وجود نازنین امام زمان در ارتباط هستند و این برای ما ثابت شده سخنانی که بیان داشته اند بدون اسثنا محقق شده است و این موضوع نیز محقق خواهد شد و وعده الهی است که اسلام ناب محمدی همه جا حاکمیت پیدا خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در پایان گفت:با بیداری اسلامی ان شالله رژیم غاصب صهیونیستی به جهنم فرستاده می شودو ملت مسلمان نفس راحتی می کشد و در حال حاضر رژیم اشغالگر قدس بلکه رو به افول بوده و شمارش معکوس نابودی آن شروع شده است.
ارسال نظرات