فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: درک و عمل انقلابی به همراه تدین و تقوا پاسداری واقعی است.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در مراسم اعزام دانشجویان جدیدالورود آذربایجان عربی به دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: پاسداری رسالتی است که هیچ گاه پایان نداشته و بازنشستگی نمی توان برای آن متصور شد.

وی با اشاره به اینکه پاسدار در هر کسوت و مکانی که قرار گیرد،هیچ گاه انگیزه پاسداری از او جدا نمی شود، افزود: پاسداران در هر موقعیتی نسبت به خدمات رسانی آماده هستند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه هر فردی که وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قصد و انگیزه خدمت می شود،هیچ گاه از خدمات رسانی خسته نمی شود مگر اینکه شهادت نصیبش شود، تصریح کرد:شهادت آرزوی همه است چرا که عالی ترین مرتبه محسوب می شود.

سردار خرّم گفت: شهادت روزی کسانی می شود که مومن و متدین بوده و همواره در مسیر حق حرکت کنند.

وی با توصیه به جوانان که با اخلاص،نیت پاک و با توکل به خداوند متعال و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنید، افزود: مقام معظم رهبری در مراسم اتمام دوره دانشگاه افسران در دانشگاه امام حسین فرمودند:"فرزندان من خرمشهرهایی در راه است نه اینکه جنگی اتفاق بیفتد و مجبور به دفاع باشیم، خرمشهرهای فکری، جنگ نرم،مسائل فرهنگی و اخلاقی پیش روی ما است،خودتان را آماده کنید که این جهاد علمی، فرهنگی و انقلابی نیازمند پاسداری است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید با تمام وجود وارد صحنه شده و همانند فردی که لحظه به لحظه خدمتش در نزد خداوند ثبت و ضبط می شود، آماده پیکار بود، افزود: برای برافراشته ماندن پرچم مرجعیت و ولایت باید با نیت پاک خدمات رسانی کرد.

سردار خرّم با اشاره به اینکه آینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستان شما قرار می گیرد، افزود: باید آماده سخت ترین شرایط از لحاظ روحی، انگیزه و پاسداری بود.

وی گفت:پاسداری یعنی درک و عمل انقلابی به همراه تدین و تقوا که باید همه ما به این موضوع توجه کنیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی یادآور شد: شما پاسداران آماده مقابله با هرگونه تهاجم درونی و بیرونی هستید تا سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی از خدمات و زحمات و شایستگی جوانان استفاده کند.

ارسال نظرات