خبرهای داغ:
دومین نشست جلسه هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان ، سرپرست هیئت انجمن های ورزشی و اعضای اجرایی انجمن و همچنین انجمن ها و کمیته های تابعه خود ( دارت ، طناب کشی ، بازی های الکترونیک ، فوتبال دستی ) با محوریت برنامه ریزی برای انجام مسابقات در دهه مبارک فجر در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۷۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
ریيس ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان ، با تقدیر و تشکر از هیئت انجمن های ورزشی و همچنین انجمن دارت که با کمترین امکانات ، بازده مشهود و استقبال عمومی را در پی داشت، اظهار داشت که : ورزش شهرستان مسجدسلیمان نیازمند درمان اساسی و پایه گذاری ورزش در نهاد خانواده و احیای انجمن ها و هیئت های نیمه فعال و راکد و ترغیب علاقمندان ورزش به حضور پررنگ در این عرصه شد .

در این جلسه که سرپرست هیئت انجمن های ورزشی با تبیین اهداف این هیئت به منظور احیای ورزش و فرهنگ و منش ایرانی ، اسلامی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات و برنامه‌های ورزشی بخصوص در دهه مبارک فجر تاکید کردند.
در ادامه ، انجمن های تابعه هیئت در مورد برنامه های خود در دهه مبارک فجر نظرات خود را ابراز کردند و مقرر شد که انجمن دارت ، الکترونیک ، طناب کشی و فوتبال دستی مسابقات خود را در دهه فجر تعریف و به انجام برسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها