خبرهای داغ:
با همت عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه کلاس اخلاق برای کارکنان سپاه اشنویه در حسینیه امام خمینی این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۷۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم ماموستا حاج مصطفی خاتمی امام جمعه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اهل سنت در شهرستان اشنویه ضمن اشاره به آفت اسراف در جامعه، گفت: اسراف یکی از معضلاتی است که برای همه واجب است با آن مقابله کنند تا مردم گرفتار این گناه کبیره نشوند و اگر در جامعه ای مردم به بحث اسراف حساسیت داشته باشند آن جامعه غنی شده و باعث فقر زدایی می شود چرا که اسراف یکی از عوامل اصلی ایجاد فقر در هر جامعه ای است.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که عده ای از مردم ازهزینه های بالای مجالس عروسی و ترحیم گلایه می کنند افزود: بنده و همکارانم بعنوان عضو کوچک این مجموعه باید با فرهنگ سازی و ارشاد و راهنمایی ، هزینه های اضافی این مراسمات را حذف و بقیه هزینه ها رو به حداقل برسانیم تا با این کار بتوانیم بار سنگینی را که بر دوش خانواده های کم بضاعت است را برداریم .

امام جمعه شهرستان اشنویه خاطر نشان کرد: اسلام ناب محمدی بارها و بارها مسلمانان را به قناعت و پرهیز از اسراف فراخوانده و ما اگر بتوانیم گوشه هایی از تعالیم اسلامی را مراعات کرده و در جامعه ای که در آن زندگی می کنیم ترویج دهیم مطمئنا هیچ وقت به دیگران محتاج نخواهیم شد.

ارسال نظرات