خبرهای داغ:
نشست صمیمی فرماندهی سپاه ناحیه باغملك با مدیر شبكه بهداشت ودرمان این شهرستان با موضوع بررسی مشکلات حوزه بهداشت ودرمان برگزار شد
کد خبر: ۸۸۱۰۹۸۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

فرماندهی سپاه ناحیه باغملک گفت :با پیگریهای که توسط بخش بهداشت ودرمان مشاهده می کنیم آینده خوبی در خصوص حل مشکلات حوزه بهداشت ودرمان در انتظار است.

سرگرد احمدی آمادگی مجموعه بسیج را در تمامی زمینه ها اعلام نمود و افزود استفاده از ظرفیت های متخصصین بومی شهرستان که در سطح استان و کشور فعالیت دارند بسیار حایز اهمیت و ضروری می باشد و امیدواریم که با تشکیل کانون بسیج جامعه پزشکی که مقدمات آن نیز فراهم گردیده گامی مثبت در جهت پیشبرد اهداف بهداشت ودرمان شهرستان که همان خدمت بی منت به مردم محروم می باشد برداشته شود.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک به گوشه ای از فعالیت های بهداشت ودرمان شهرستان پرداخت و گفت:بی شک به تنهایی عهده دار رفع مشکلات حوزه بهداشت ودرمان نیستیم و این همکاری بین بخشی را می طلبد که بحمدالله ناحیه مقاومت بسیج همکاری خوبی در این خصوص داشته ودارند.

دکتر شهریاری پروژه های در حال احداث بویژه کلینک تخصصی را مهم ارزیابی کردند واظهار کرد: با اتمام این پروژه ها شاهد کاسته شدن مشکلات بهداشتی ودرمانی و ایجاد رضایتمدی در بین مردم خواهیم بود. درپایان لوح تفدیر و سپاس به پاس زحمات و همکاربهای سپاه ناحیه از طرف مدیریت شبکه به فرماندهی سپاه اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها