خبرهای داغ:
جلسه ای با حضور برخی از مسئولین برگزار شد، سرگرد پاسدار احسان کریمپور از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و یکهزار شهید اندیمشک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۸۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

سرگرد کریمپور با اشاره به این نکته که مردم و مسئولین ما ارادت خود را در مراسمات گذشته به شهدا ثابت کردند،  افزود : مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و یکهزار شهید اندیمشک ۲۵ بهمن ماه در اهواز با حضور سخنرانان و مداح کشوری، مسئولین ،خانواده های شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره سرداران و یکهزار شهید اندیمشک گفت: اندیمشک مهد دلیران و شهیدانی است که جانانه از کیان اسلامی دفاع کردند.

وی تشریح و تببین فرهنگ شهادت را بعنوان عنوان بخشی از این فرهنگ  عنوان کرد و گفت:فرهنگ ایثار و شهادت از بالاترین ارزش هایی است که می تواند به هویت بخشی و موجودیت هر جامعه کمک فراوانی کند.

شهریار خسروی رئیس بنیاد شهید اندیمشک نیز ضمن خوش آمد گویی به خانواده های شهدا اظهار داشت : طرح بازدید از خانواده شهدا که به نام طرح سپاه معروف است را در بنیاد شهید شهرستان با قدرت ادامه می دهیم چرا که ارادت خاصی به مادران و خانواده شهدا داریم.

نورالله میرعالی رئیس دفتر نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری به خانواده شهدا و مردم را بزرگترین افتخار دانشت.

سرهنگ دهقان ریس شورای پیشکسوتان نیز با حائز اهمیت دانستن اهداف برگزاری مراسم گفت: توجه به اثر بخش بودن آن باید از دغدغه های اصلی ما در این مراسمات باشد.

وی افزود : با توجه به نقش پررنگ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما ،برگزاری این مراسمات با کیفیتی در شان شهدا می تواند به نشر واقعی آن فرهنگ کمک کند.

در ادامه این جلسه نیز خانواده های شهدا به طور جداگانه با تشریح مراسمات سالگرد شهید و هماهنگی لازم به بیان نظرات خود در رابطه به برگزاری مراسم پرداختند.

در این جلسه چگونگی برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها