خدابخشی گفت: پرداخت بدهی های تامین اجتماعی به مبلغ 120 هزار میلیارد تومان از برنامه های پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه است که دولت باید نسبت به پرداخت آن اقدام کند.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۷۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹

محمد خدابخشی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به رویکرد مجلس شورای اسلامی برای اجرایی شدن برنامه های اقتصادی دولت گفت: الزام دولت به ارائه گزارش های سه ماهه و شش ماهه سالانه بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد اقتصادی از برنامه های مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به بدهی چند میلیاردی دولت به سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: پرداخت بدهی های تامین اجتماعی به مبلغ 120 هزار میلیارد تومان از برنامه های پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه است که دولت باید نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

خدابخشی خاطرنشان کرد: الزام دولت به معرفی رایزنان بازرگانی در سفارت خانه های ایران و در کشورهایی که بر اساس آمار گمرک دارای بیشترین رابطه تجاری با جمهوری اسلامی ایران هستند و احداث و بهسازی راه های روستایی بالای 25 خانوار ایجاد 2 میلیون فرصت شغلی در روستاها از دیگر برنامه های است دولت باید طی برنامه ششم توسعه آن را اجرایی کند.

ارسال نظرات