در 5 ماهه ابتدایی امسال، میزان تسهیلات اختصاص یافته به این حوزه‌ها 81 میلیارد تومان بود که با تلاش های صورت گرفته این رقم به 250 میلیارد تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۳۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور به افزایش تسهیلات ارائه شده در استان زنجان به طرح‌های بخش صنعت، معدن و کشاورزی اشاره کرد و گفت: تا ابتدای شهریور ماه امسال 81 میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت، معدن و کشاورزی تزریق شده بود که این میزان هم‌اکنون به 250 میلیارد تومان رسیده است.

اسدالله درویش امیری افزود: در طول سال گذشته 81 میلیارد تومان تسهیلات در بخش تامین مسکن روستایی، احیای بافت فرسوده و تامین مسکن زوج‌های جوان در استان توزیع شده بود که امسال این رقم با تلاش های صورت گرفته از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال نیز در استان فعالیت‌های چشمگیر و اقدامات مطلوبی انجام شده است، اظهار داشت: استانداری زنجان آمادگی لازم را برای کمک و همکاری با نهادهای ذیربط از جمله کمیته امداد در این بخش دارد.

درویش امیری تصریح کرد: استان زنجان در زمینه اعطای زمین برای ساخت مسکن مددجویان نیز از آمادگی لازم برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان زنجان فعالیت‌های چشمگیری در حوزه کمک‌رسانی و حمایت از اقشار کم‌درآمد، آسیب‌پذیر و بیماران خاص دارند، گفت: انجمن ها و موسسات مختلف در استان همچون خیران مسکن‌ساز، انجمن حامیان بیماران ام اس و انجمن های خیریه دیگر از جمله مهرانه و روزبه زنجان، از نمونه ها و مجموعه های موفقی هستند که در این استان فعالیت دارند؛ به طوری که حجم قابل توجهی از کمک‌های مردمی را دریافت نموده و ساماندهی می نمایند.

درویش امیری به وجود باورهای عمیق دینی و مذهبی در مردم استان زنجان اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال سالانه در ایام ماه محرم تنها بیش از 15 هزار راس گوسفند از سوی مردم استان نذر سیدالشهداء می شود؛ به گونه ای که می توان گفت افراد با انگیزه و ایمان قلبی در این فعالیت‌ها مشارکت می نمایند.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه‌ای بین استانداری زنجان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور اختصاص زمین برای ساخت مسکن مددجویان منعقد شود.

ارسال نظرات