خبرهای داغ:
در همایش مصون سازی فرهنگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: یکی از بزرگترین مشکل ما نفوذ دشمنان در کاهش و سایش در روحیه انقلابی است که با کم شدن روحیه انقلابی این تجملگرایی ها و حقوق های نجومی به وجود می آید.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۱۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین  در همایش مصون سازی فرهنگی با موضوع اخلاق در جمع پرسنل سپاه  امام رضا (ع) ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ آتش نشانان جان برکف که بر اثر آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو دچار حادثه شده اند گفت : مسوولین باید از چنین اتفاقاتی که باعث مرگ عزیزان و هم وطنان ما می‌شود جلوگیری کنند .

حجت الاسلام معبودی در ادامه در خصوص نفوذ شیطان در انسان افزود: امام علی(ع) می‌فرمایند  شیطان شما را به آرزوی خوب هدایت نمی کند و بدانید که شما را  هم برای سعادت و خوشیختی و سعادت  هدایت نمی کند وشیطان گناه را زیبا نشان میدهد تا بندگان خدا گمراه شوند .

این مسوول در ادامه بیان کرد: یکی از کلید کلمه های مقام معظم رهبری به خصوص بعد از فتنه 88 کلمه بصیرت است دلیلش سخن امام علی که می فرمایند (پرچم را صاحبان بصیرت می توانند حمل  کنند) نه کسان دیگر و این بصیرت در تحمل سختی ها بدست می آید و این را بدانیم پرچم دار این بصیرت ها مقام معظم رهبری هستند .

این مسوول افزود: بصیرت یعنی اتفاقی که می افتد خوب تصمیم بگیرد و سربلند بیرون بیایید بصیرت یعنی بهترین تصمیم را  در حوادث را بگیریم . ما در عرصه های خارجی و داخلی باید نگاه کنیم و در مورد  آنها تصمیم ها  را با بصیرت و نگاه هوشمندانه بگیرم .

معبودی گفت: آقای ترامپ در عرصه داخلی و بین المللی حرف برای گفتن دارد، ترامپ در سخنان خود گفت نظام آمریکا مثل چاهی است که پر شده و بوی تعفن آن را گرفته است و این نظام پوسیده است.

مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مطرح کرد: ترامپ در نظام بین المللی راجع به صندوق بین المللی معترض است، راجع به ناتو معترض است! تا آنجایی که کار به جایی رسیده است که اروپایی ها  هم می گویند ترامپ جاسوس روسیه است چرا که درباره  سوریه و وجود داعش معترض است و همین از تو خالی بودن کشورهای غربی در تصمیم گیری را می نمایاند.

وی اذعان کرد: نظام آمریکا خطوط قرمزی دارد و هیچ رئیس جمهوری حق عبور از این خطوط را ندارند، مسئله اسرائیل، پرکردن جیب سرمایه داران کارخانه سلاح سازی  اینها چند مورد از خطوط قرمز  نظام آمریکا است .

معبودی تصریح کرد: ترامپ گفته است نظام دموکراسی قادر به اداره قلدر معابانه نیست لذا باید کسی را بیاورند تا قیافه نظام را عوض کند.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: یکی از بزرگترین مشکل ما  نفوذ دشمنان در کاهش و سایش در روحیه انقلابی است که با  کم شدن روحیه انقلابی این تجملگرایی ها و حقوق های نجومی به وجود می آید.

در کشور گروهی نوظهور به وجود آمده که به ظاهر حرف رهبری را گوش می دهند ولی در باطن نه و به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند و این وظیفه همه ما است که با پیروی از خط ولایت فقیه و دفاع از روحیه انقلابی و انقلابی گری نگذاریم تا دشمنان داخلی و خارجی به مقصود خود برسند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها