خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

آمارها وضع معیشت مردم را بهبود نمی بخشد

مسئول سیاسی سپاه قزوین اذعان کرد: در آماری که در دستان رییس جمهور قرار دارد حدود 720 قلم کالا را برای به دست آوردن ظریب تورم مورد محاسبه قرار می دهند، در صورتی که این طرز آمارگیری اشتباه است و واقعیت وضعیت تورم را بیان نمی‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۰۸۶۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

علی کوچک‌خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون نشست خبری دکتر روحانی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بحث هایی که آقای روحانی در جمع اصحاب رسانه انجام دادند بر اساس آمارهایی است که بعضی مراکز برایشان انجام داده اند.

وی ادامه داد: در آماری که در دستان رییس جمهور قرار دارد حدود 720 قلم کالا را برای به دست آوردن ظریب تورم مورد محاسبه قرار می دهند، در صورتی که این طرز آمارگیری اشتباه است و واقعیت وضعیت تورم را بیان نمی‌کند.

این مسئول تبیین کرد: واقعیت جیب مردم است و یا در بحث بیکاری که تغییری مشاهده نشده است اما طبق آماری که رییس جمهور می‌گویند مشکل بیکاری حل شده است.

کوچک خانی توضیح داد: متاسفانه آن نتایجی که قرار بود از برجام به دست بیاید و وعده های کوچک  بزرگی نیز به مردم داده شده بود اتفاق نیفتاد.

وی افزود: حالا که مهمترین برنامه کاری دولت آنطور ک باید ثمربخش نبوده است، دولت چاره ای ندارند جز توجیه کردن کار و اصرار ورزیدن و رها نکردن برجام.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(ع) قزوین اذعان کرد: در بحث خرید هواپیما باید بگویم که دولت باید  خواهان اولویت ها باشد، اولویت اول نیز با مسائل اقتصادی و تحریم هاست نه هواپیما، فقط 3درصد مردم از هواپیما استفاده می‌کنند، 97درصد دیگر چه کنند؟ آیا مشکل اصلی مردم در حال حاضر هواپیماست یا بیکاری؟

کوچک خانی متذکر شد: آقای روحانی تا کنون عملکرد چشمگیر اقتصادی، عمرانی، ساخت و سازی نداشتند، تنها کارشان همین توافق نامه برجام بوده است لذا مجبور است به درستی اقدامات خود تاکید کند.

وی ابراز کرد: در سال گذشته شاهد افزایش 20 درصدی تورم و گرانی بودیم و باز هم تحریم ها ادامه داشت و این مسئله در قسمت بانکها هم رفع نشد و تمام آمارها بیشت نشان از این دارد که تلاشهای انتخاباتی توسط رئیس جمهور آغاز شده است.

این مسئول در جواب به آقای رئیس جمهور که گفته بود « با اشاره به آیه 216 بقره؛ ترامپ نمی‌داند برجام به نفع اوست» ابراز کرد: چرا باید پای وعده ای بمانیم که به نفع کشوری که دشمن قسم خورده ماست باشد؟ گویا آقای روحانی می‌خواستند ترامپ را نقض کنند اما خودشان را نقد کردند!

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر«عج» در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: همانطور که رییس دولت یازدهم اشاره کردند برجام به نفع دشمن ما است، اما بهتر است که ما در این داستان تمام تلاش خود را به کار ببریم  حالا که منفعت را به دست نیاورده ایم دچار ضرر نشویم.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار