خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو بیانیه ای منتشر کرده است
کد خبر: ۸۸۱۰۸۲۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به مناسبت حادثه ساختمان قدیمی در مرکز شهر تهران و شهادت تعدادی از آتش نشانان فداکار به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا  (23 احزاب) 

حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان قدیمی در مرکز شهر تهران باعث عزادار شدن کشور اسلامی ایران گردید، با آتش گرفتن این مجموعه تجاری آتش نشان های فداکاری از جنس ایثار تمامی مردم را از محل حادثه تخلیه کرده و به تنهایی با دود و آتش و حرارت و سقوط، دست و پنجه نرم کردند و در آخر به دیدار خداوند متعال رهسپار شدند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)  و عموم مردم ایران به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض کرده و از زحمات مسئولین ذیربط که در ساعات پس از وقوع حادثه، ثانیه ثانیه برای تفحص پیکر آن دلاوران لحظه ای خستگی به تن خود راه ندادند تشکر و قدردانی می نماید.

اکنون باید مسئولین همه تلاش مجاهدانه خود را درجهت جان گرفتارشدگان به کار گیرند و به حرف عده ای فرصت طلب ضد انقلاب اعتنایی نکنند و با حفظ وحدت و همدلی همه احزاب و دلسوزان انقلاب به بهبود این وضعیت کمک نمایند و در اولین فرصت به علل این حادثه رسیدگی کرده و نتیجه را به اطلاع مردم شریف ایران برسانند.

پاداش دلسوزان مردم و انقلاب و اسلام شهادت است، میدان مبارزه میخواهد حلب باشد یا خرمشهر یا قلب تهران، هیچ گونه تفاوتی با هم نخواهد داشت.

مردان خدا در عرصه های نبرد برای دفاع از حریم مردم و ولایت و اسلام آماده هنرنمایی و شهادت می باشند زیرا که امام راحل عظیم الشان ما فرمودند: شهادت هنر مردان خداست...

انشاء الله با پایان عملیات آواربرداری و تعیین تکلیف این شهدای عزیز ،تشییعی در شان این شهیدان همانند شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار خواهیم کرد و برای بار دیگر آرزوی شهادت بچه های حزب اللهی ولایی را در تمامی میادین نبرد به رخ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران می کشیم.

والعاقبه للمتقین 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم
ارسال نظرات