معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان:
انقلاب همانند یک کشتی است و هر ضربه و خدشه ای که به انقلاب وارد شود، بی شک همه مردم ضربه و آسیب آن را خواهند دید.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۹۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگان نظام اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب گُل در برابر گلوله و انقلاب مهر، محبت، عشق، دوستی و وحدت است.

سید بیوک موسوی افزود: انقلاب همانند یک کشتی است و هر ضربه و خدشه ای که به انقلاب وارد شود، بی شک همه مردم ضربه و آسیب آن را خواهند دید.

وی در ادامه اظهار داشت: ممکن است در میان برخی از مدیران و برنامه ریزان مراسم، اختلاف دیدگاه در مورد نحوه برگزاری گرامیداشت این ایام وجود داشته باشد، اما نباید این اختلاف ها را در انقلاب دخیل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: امسال نیز مردم ایران همانند سنوات گذشته با شور و نشاط در برنامه‌های دهه فجر و همچنین مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه باید خیرخواهی و نوع دوستی مردم استان را در کمک‌های بی شمار به مدافعین حرم و مردم بی دفاع سوریه قدر بدانیم، افزود: مساله مدافعین حرم، نماد اقتدار و افتخار برای ایران در تاریخ است و هیچ وقت این کشور این چنین در مرزهای خارجی بروز و ظهور نداشته که این امر ناشی از درایت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش و جانفشانی نیروهای خدوم نظام است.

ارسال نظرات