خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: همان گونه که وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بستر پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۹۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام طالبپور در مسجد اصحاب کساء شهرضا در جمع مردم شهرستان با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی، اظهارداشت: این عالم مجاهد نقش بسزایی را در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایفاء کرد و ایشان همواره با پیروی از رهبری، ولایت فقیه را تنها راه حفظ نظاماسلامی می‌دانست.

وی با بیان اینکه این واقعه ضایعه‌ای برای کشور و نظام محسوب می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تسلیت خود بهآن اشاره فرمودند، افزود: رهبر معظم انقلاب در این پیام، مرحوم آیت الله هاشمی را مبارز و انقلابی، مدیری کمنظیر، رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار امینخود توصیف کردند که نشان از جایگاه والای آن مرحوم دارد.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با اشاره به تلاش برخی خناسان برای انحراف مردم در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، وسوسه خناسان که در این سال‌ها به شدت و جدیت به دنبال بهره برداری از اختلاف نظرها بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق آن مرحوم نسبت به رهبری خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه مهمترین نکته در هر شرایطی حفظ وحدت و انسجام ملی و پرهیز از بیان سخنان و یا رفتارهایی است که سبب تفرقه می‌شود، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای اختلاف افکنی ورخنه در انقلاب و مردم استفاده می کنند، آنها می خواهند وحدت کشوررا به هم بریزند و با دامن زدن به اختلافات، جامعه را دو قطبی کنند.

حجت‌الاسلام طالبپور با بیان اینکه رسانه‌های خارجی در ادامه سیاست‌های ضد نظام، به دنبال بهره‌برداری سوء از واقعه درگذشت آیت الله هاشمی بودند، افزود: دشمنان قصد داشتند به دو قطبی در جامعه دامن بزنند اما پیام تسلیترهبر معظم انقلاب و حضور مردم در مراسم تشییع جنازه ایشان، همه اینتوطئه‌ها را ناکام و بی اثر کرد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در طول تاریخ انقلاب، با بصیرت و آگاهی همواره همراه و همگام مسئولان خدوم و دلسوز بودند، اظهارداشت: مردمی که همواره در همه صحنه‌ها، یار و پشتیبان این نظام بوده‌اند شایستههر گونه خدمتی هستند و امروز دولت باید محور کار خود را رفع مشکلات اقتصادیو معیشتی مردم قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با تأکید بر اینکه باید با حفظ بصیرت سیاسی و حرکت در حول محور ولایت فقیه و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان جلوگیری کنیم، تصریح کرد: همه ما باید با تبعیت از ولایت فقیه زمینه ایجاد و تقویت اتحاد و انسجام ملی را در کشور فراهم کنیم زیرا دشمنان به دنبال بهره برداری سوء از هر فرصت و موقعیتی هستند تا اهداف خود را دنبالکنند.

وی اظهارداشت: همان گونه که وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بستر پیروزی انقلاب اسلامی واستمرار آن را فراهم کرد، امروز هم از عوامل موفقیت مقابله با دشمنان محسوب می شود و باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این عرصه ثابتقدم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها