مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه سیروان خبر داد؛
فرمانده سپاه ناحیه سیروان از افتتاح 19 واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۷۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار احمد اورنگ، فرمانده سپاه ناحیه سیروان در حاشیه بازدید از منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده فاز اول پروژه های محرومیت زدایی در خصوص احداث مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیروان تا حدودی به پایان رسیده است.

وی افزود: جهاد خانه سازی در کشور شکل گرفته و به حول و قوه الهی روزانه ما شاهد شاد شدن دل خانواده های فقیر و یتیم هستیم که این از هر چیزی ارزشمندتر است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: در این مرحله که از اوایل شهریور سال جاری آغاز شده، 19 باب منزل مسکونی توسط سپاه ناحیه سیروان و با همکاری کمیته امداد شهرستان احداث و در دهه فجر امسال تحویل مددجویان کمیته امداد می شود.

وی با بیان اینکه این تعداد منزل مسکونی مددجویی در روستاهای مختلف شهرستان احداث شده اند، تصریح کرد: مرحله دوم پروژه‌های ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد نیز با تخصیص اعتبار شروع و به بهره برداری خواهد رسید.

اورنگ تاکید کرد: امیدواریم با اتمام این پروژها، بخشی از مشکلات مسکن مددجویان مرتفع شده و در مراحل بعدی بخش بیشتری از مددجویان مستحق خانه دار شوند.

ویخاطرنشان کرد: سپاه ناحیه سیروان مطابق توافقنامه با کمیته امداد، احداث 52 منزل مسکونیویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان را برعهده دارد که در قالب دو فاز به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظرات