فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود

برگزاری کلاس های آموزش نظامی در پایگاه های بسیج ادارات شاهرود+تصاویر

فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود گفت: کلاس های اسلحه شناسی در سطح پایگاه های بسیج ادارات شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۵۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کلاس های نظامی در پایگاه های بسیج ادارات شهرستان شاهرود اظهار کرد: در راستای حفظ و انسجام و ارتقاء سطح نظامی بسیجیان، کلاس های اسلحه شناسی و نحوه تیراندازی در پایگاه های بسیج ادارات شهرستان در حال برگزار است.

وی افزود: کلاس آموزش سلاح کلاشینکف و تیراندازی با حضور مسئول عملیات حوزه بسیج کارمندی برادر همتیان و مربی آموزش نظامی سپاه برادر سیدرضایی تاکنون در پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(ع) اداره امور آبفای شهری شهرستان و پایگاه فجر اداره کل راه و ترابری استان سمنان و مرکز فنی و حرفه ای خواهران و برادران برگزار شده است.

احمدی تصریح کرد: تلاش داریم با هماهنگی پایگاه های بسیج این کلاس های آموزی تا پایان سال در کلیه پایگاهی بسیج ادارات و نهادهای شهرستان با حضور بسیجیان برگزار شود.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید با اشاره به برگزاری همایش تغذیه سالم در شاهرود گفت: به همت پایگاه بسیج رعد شرکت توزیع برق شاهرود همایش تغذیه سالم با رویکرد بهداشت تغذیه و سرطان با حضور بانوان بسیجی در محل کانون جوانان بسیج با حضور کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار گردید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار