خبرهای داغ:
حجت الاسلام باقریان امام جمعهه زرین شهرمی گوید: مقام معظم رهبری در اوج تحریم ها و حتی در دوران پسا تحریم همواره تاکید داشتند تا محورهای اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود که با کمال تاسف تاکنون اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته است.چرا عده ای از تحریم ها می ترسند؟/ملت ایران عزت واقتدار امروز خود را در اوج تحریم های دشمنان به دست آورده است
کد خبر: ۸۸۱۰۷۵۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان امام جمعه زرین شهر  در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ زرین شهر گفت: امام راحل ما آن زمان با قدرت و صلابت فرمودند ملت ما را از تحریم  و محدودیت نترسانید و امروز هم شاهدیم که کلام رهبر معظم انقلاب  دقیقا همان لیان راهبردی حضرت امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام باقریان با ابراز تاسف نسبت به افرادی که از تحریم ها می ترسند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در اوج تحریم ها و حتی در دوران پسا تحریم همواره تاکید داشتند تا محورهای اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود که با کمال تاسف تاکنون اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته است.

وی با طرح این سوال که چرا باید دغدغه مقام معظم رهبری  در خصوص اقتصاد مقاومتی عملیاتی نشده است متذکر شد: تا فرصت هست باید همه ی مدیران و مسؤولان و مردم نظام اسلامی دست در دست هم داده و محورهای اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند چراکه در غیر این صورت خسارت های جبران ناپذیری به کشور تحمیل خواهد شد.

امام جمعه زرین شهر یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی را اعتماد به مردم دانست و یادآور شد: مردم با بصیرت کشورمان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران بارها ثابت کرده اند که در حل بحران های مختلف ثابت قدم هستند.

 

خطیب نماز جمعه زرین شهر ادامه داد: همه ی ما باید روی پای خودمان بایستیم و به توان خودمان تکیه کنیم تا با این روش فرصت های طلایی اقتصادی را جبهه استکبار بگیریم و رشد و پیشرفت کشور خودمان را فراهم آوریم.

وی با توجه به مشکلات اقتصادی مردم و نیز برخورد سطحی برخی از مدیران با این مشکلات تصریح کرد: مسؤولان ما باید مردم را امین و همراه خود بدانند و در حل مشکلات خود از آن ها چاره بجویند نه اینکه با این مشکلات بخواهند سطحی برخورد کنند.

امام جمعه زرین شهر در پایان با اشاره به مشکلات آب کشاورزی مردم منطقه یادآور شد: مردم ما از فهم و شعور بالایی برخوردار هستند و به طور یقین اگر در جریان مشکلات و بحران های موجود قرار بگیرند به کمک دستگاه های خدمت رسان خواهند آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها