رئيس اتاق اصناف استان زنجان:

الحاق تبصره ممنوعيت حمل سلاح سرد براي چاقوسازان زنجاني مشكل ساز شده است

هم اكنون در استان زنجان 15 هزار نفر از توليد و فروش چاقو ارتزاق مي كنند كه با الحاق تبصره ممنوعيت حمل سلاح سرد دچار مشكل شده اند.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۰۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس اتاق اصناف استان زنجان در جلسه بررسي و اتخاذ تصميم نهايي در خصوص الحاق دو تبصره به ماده 617 در مورد ممنوعيت حمل سلاح سرد كه براي چاقوسازان زنجاني مشكل ساز شده است، گفت: چاقو صنعت پايه و هنر استان زنجان است و هم اكنون 15 هزار نفر در استان زنجان از طريق توليد و فروش چاقو ارتزاق مي كنند.

رحيم حاجي نايبي با اشاره به اینکه هيچ استاني به اندازه استان زنجان درگير الحاق اين دوتبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامي نيست افزود: هم اكنون در استان زنجان 15 هزار نفر از توليد و فروش چاقو ارتزاق مي كنند كه با الحاق اين دو تبصره دچار مشكل شده اند.

وي در ادامه اظهار داشت: ما به نظر نيروي انتظامي در خصوص پيشگيري از جرم احترام مي گذاريم اما روزانه تعداد زياي از مردم جان خود را به علت تصادف از دست مي دهند كه در اين صورت بايد صنعت خودرو را نيز تعطيل كرد چرا كه باعث مرگ مي شود.

حاجي نايبي تصریح كرد: اين طرح قدري با تعجيل و بدون نظر كارشناسي مورد بررسي قرار گرفته هر چند نيت نيروي انتظامي خيرخواهانه بوده است.

رئيس اتاق اصناف استان زنجان با بيان اينكه علي وقف چي نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي از جمله افراد پيگير در خصوص اين طرح بوده است.

وی همچنین از پيگيري هاي يحيي رحمتي مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زنجان براي پيشگيري از مشكلات چاقوسازان زنجاني تقدير كرد.

ارسال نظرات