پنهان کردن کم‌کاری پشت توزیع عکس رئیس‌جمهور در سطح مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش با توزیع عکس رئیس‌جمهور سعی دارد ارادت خویش به رئیس جمهور را اثبات کند، این در حالی است که در حل بسیاری از مشکلات آموزشی استان درجا زده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۹۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به توزیع عکس رئیس‌جمهور در سطح مدارس استان اقدام کرد.

این اقدام چندان مورد نقد رسانه‌ها قرار نگرفت، از لحاظ قانون اساسی جناب آقا روحانی رئیس‌جمهور مردم است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، اما برخی‌ها عدم توزیع عکس و پوستر روحانی در سطح استان را به مظلومیت دولت در استان تعبیر کردند و تلاش دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

در حال حاضر مشکل مردم اقتصادی است و در هر محفل و مجلسی که می‌نشنیم بحث بیکاری، طلاق و اعتیاد مطرح است. دفاع از عملکرد دولت با عکس و صحبت کردن از رئیس‌جمهور و تعریف و تمجید امکان‌پذیر نیست، مردم این روزها اقدام و عمل را می‌بینند.

آموزش و پرورش به جای توزیع عکس از عملکرد خویش در حوزه‌های مختلف دفاع کند که چه اقداماتی در راستای رفع مشکلات آموزشی استان برداشته است.

گلایه‌های مربیان پیش دبستانی که هر روز فراتر می‌رود و کمبود زیرساخت‌های آموزشی در استان بیداد می‌کند، از توزیع مناسب سرانه مدارس خبری نیست، این موضوع مورد انتقاد یکی از اعضای انجمن اولیا و مدارس در سطح استان بود، مشکلات کمبود منابع مالی در سطح مدارس شبانه‌روزی وجود دارد، توزیع شیر در سطح مدارس به کلی فراموش شده و خبری نیست، تا چند روز گذشته بحث عدم پرداخت حقوق سرباز معلم‌ها وجود دارد.

مردم این روزها در دوگانگی اظهارات متولیان آموزشی درباره دریافت پول از خانواده‌ها گلایه دارند، متولیان آموزشی به صراحت درباره عدم دریافت پول از خانواده در رسانه‌ها صحبت می‌کنند اما هنوز خبر به اتمام نرسیده، نامه‌های درخواست کمک مدارس از طریق دانش‌آموزان به منزل مکاتبه می‌شود.

بهتر است به جای مطرح کردن نصب عکس رئیس‌جمهور متولیان آموزشی به فکر رفع موانع و مشکلات موجود پیش پای آموزش و پرورش باشند، مردم وقتی احساس رضایت کنند از فردی، نیاز به تبلیغ و پوستر ندارند.

وقتی آموزش و پرورش از کمبود منابع می‎نالد، لابد برای نصب پوستر هم با مشکلات مالی مواجه هست و این دوگانگی در ذهن‌ها ایجاد می‌شود چطور مدیر مدرسه‌ای که برای پرداخت پول، آب و برق از خانواده‌ها درخواست کمک می‌کند، مشکلی برای تامین منابع مالی عکس‌ها ندارد!
کد مطلب: 260693
 


 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها