استاندار زنجان:

کارنامه نظام جمهوری اسلامی در حوزه ارتباطات، بسیار درخشان است

دستاوردهای 38 ساله نظام جمهوری اسلامی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و استان بسیار درخشان است.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۸۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، به دستاوردهای 38 ساله حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و استان اشاره کرد و گفت: باید به نامحرمانی که دستاوردهای انقلاب و نظام را نادیده می گیرند، نشان داد که تنها در همین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران در سال های پس از انقلاب چه کارنامه درخشان و دستاوردهای ارزنده ای داشته است.

اسداله درویش امیری افزود: ارتقاء دسترسی مردم به تلفن ثابت در استان زنجان از حدود 5 هزار خط در سال 57 به بیش از 384 هزار و 806 خط و وجود یک میلیون و 723 هزار و 309 خط تلفن همراه در استان زنجان، از دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان به شمار می آید.

وی در ادامه اظهار داشت: باید به نامحرمانی که دستاوردهای انقلاب و نظام را نادیده می گیرند، نشان داد که تنها در همین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران در سال های پس از انقلاب چه کارنامه درخشان و دستاوردهای ارزنده ای داشته است.

استاندار زنجان با اشاره به راه اندازی نسل‌های جدید شبکه ارتباطات، همگی حاصل خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که باید از این خدمات دفاع کرد، گفت: در پی نگرانی عمیق دولت یازدهم در راستای ساماندهی وضعیت اشتغال و تولید در واحدهای صنعتی و کشاورزی، اعضای هیئت دولت به منظور کنترل و نظارت برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان ها در میان 31 استان کشور تقسیم شده اند که با سفر و گزارش‌گیری های مستمر، عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نیز کمیته تسهیلات رونق تولید در استان ها را رصد می کنند.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه در 9‌ ماهه سالجاری سهم استان زنجان در بُرش استانی صادرات بنگاه‌های اقتصادی، 330 میلیون دلار پیش بینی شده بود افزود: این میزان تاکنون 249 میلیون دلار محقق شده که این موضوع، نشان از پویایی حوزه تولید و بخش های اشتغال و اقتصاد استان دارد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده 88 از قانون تنظیم مقررات، 135 پروژه عمرانی که عمدتاً درحال بهره برداری بودند، به بخش خصوصی واگذار شده است.

استاندار زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و با حمایت‌های وزارتخانه متبوع و تلاش مدیران استانی شاهد تحقق این امر در آینده نزدیک باشیم.

ارسال نظرات