خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

دکتر روحانی عینک واقع بینی بزنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: اگر آقای دکتر روحانی همان‌طور که خود نیز تعبیر کرده‌اند عینک درستی را در اختیار داشته باشند مسلما قضاوتشان در خصوص دستاوردهای برجام و آمارهای توسعه بسیار متفاوت‌تر از نظر امروزشان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۷۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

 

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه اظهار کرد: آن‌چه که رئیس جمهور در نشست خبری خود مطرح کردند به هیچ‌وجه با واقعیات موجود در جامعه هماهنگی و همخوانی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به دلایل این تناقضات تصریح کرد: برخی از مشاوران رئیس جمهور دارای سرمایه‌های میلیاردی کلانی هستند لذا نمی‌خواهند که اجازه بدهند آقای روحانی عینک واقعیت را به چشمانش بزند.

این مسئول ادامه داد: برخی از مشاوران نیز به عمد آمار غلط در اختیار رئیس جمهور قرار می‌دهند و دکتر روحانی نیز گرفتار عینک کج‌بینی این افراد شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین مطرح کرد: اگر آقای دکتر روحانی همان‌طور که خود نیز تعبیر کرده‌اند عینک درستی را در اختیار داشته باشند مسلما قضاوتشان در خصوص دستاوردهای برجام و آمارهای توسعه بسیار متفاوت‌تر از نظر امروزشان خواهد بود.

حجت الاسلام معبودی تشریح کرد: ما امروز در جامعه شاهد مشکلات عدیده معیشتی هستیم ولی متاسفانه دکتر روحانی از دستاوردهای بسیار برجام سخن به میان می‌آورند.

وی ضمن اشاره به ورود هواپیمای ایرباس به ایران تشریح کرد: آقای روحانی ورود هواپیمای ایرباس را که با تبلیغات بسیار نیز وارد کشور شد دستاوردی بزرگ دانسته‌اند، حال آن‌که ورود این هواپیما بیشتر از ما در پی تحقق اهداف فرانسوی‌ها که نقش پلیس بد را برای ما داشته‌اند وارد ایران شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دکتر روحانی باید از کلی‌گویی‌ها کناره‌گیری کند و درخصوص دستاوردهای برجام در زندگی مردم به طور شفاف سخن بگوید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه متذکر شد: برجام بیشتر از هر قطب دیگری فقط و فقط به نفع آمریکا بوده است، این هم نکته جالبی بود که در این نشست توسط رئیس جمهور مطرح شد و بیانگر بی‌ثمر بودن برجام برای ایران بود.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها