امام جمعه میاندورود به بیمه بودن 100 واحد از حدود 600 واحد ساختمان پلاسکو تهران اشاره کرد و گفت: مردم از عملکرد بیمه راضی نیستند چون اگر رضایت‌بخش بود به سمت بیمه شدن می‌رفتند.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۶۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تهران، اظهار کرد: این حادثه باعث شد که ما در مسائل ساختمانی دقت بیشتری داشته باشیم.

وی به بیمه بودن 100 واحد از حدود 600 واحد این ساختمان اشاره کرد و افزود: مردم از عملکرد بیمه راضی نیستند چون اگر رضایت‎بخش بود به سمت بیمه کردن می‌رفتند.

امام جمعه میاندورود با انتقاد از عملکرد بیمه نسبت به کشاورزان، خاطرنشان کرد: اگر کشاورزان دچار طوفان شوند می‌گویند ما به برف خسارت می‌دهیم و اگر برف آمد می‌گویند برای باران خسارت می‌دهیم و این باعث می‌شود مردم و کشاورزان به‌سمت بیمه نروند.

محمدنسب با بیان اینکه کارگران هم از بیمه و به‌خصوص بیمه تکمیلی ناراضی هستند، افزود: اگر مردم بیمه خود را پرداخت کرده‌اند پس بهانه‌گیری در دادن خسارت برای چیست؟

وی قدمت اغلب ساختمان‌های پایتخت را بیش از 50 سال بیان کرد و گفت: پیمانکاران و مهندسان ناظر در ساخت ساختمان توجه بیشتری داشته باشند و به جای شعار دادن از ساخت ساختمان‌های ایمن، راه‌حل‌ها را بگویند.

خطیب جمعه میاندورود در ادامه با اشاره به 6 بهمن سالروز حماسه مردم آمل علیه هجوم گروهک ضد انقلاب در سال 60، یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان جنگ تحمیلی را برای ما به‌وجود آوردند و از طرف دیگر گروهک‌های ضد انقلاب را مسلح کردند تا نظام نوپای ما را از پا در بیاورند اما مردم غیور و انقلابی به‌خصوص مردم شهر آمل ایستادند و آنها را از بین بردند.

محمدنسب در ادمه تاکید کرد: امروز هم دشمن دست از کار خود نکشیده و بعد از جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، مسلح کردن طالبان و داعشیان، امروز می‌بینیم با حمایت آمریکا، صهیونسیم و آل‌سعود کودکان بی‌گناه را در یمن، عراق و سوریه می‌کشند، به همین دلیل نباید به لبخند آنها دل خوش کنیم.

وی به تجمع روحانیون در 7 بهمن سال 57 در دانشگاه تهران در اعتراض به جلوگیری دولت بختیار از ورود امام(ره) اشاره کرد و گفت: روحانیت شیعه از صدر اسلام تا به امروز در خط مقدم مبارزه بوده و هست.

امام جمعه میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: اینکه مردم پشت سر این علما و امام(ره) حرکت کردند و این انقلاب به پیروزی رسید و امروز پشت سر امام خامنه‎‌ای حرکت می‌کنند به‌دلیل این است که روحانیت شیعه همیشه در خط مقدم مبارزه با استکبار بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها