طبرسی با بیان اینکه مدیریت جهادی و تولید داخلی در جامعه باید تقویت شود، افزود: اجرایی شدن این دو منش سبب شکوفایی اقتصادی در جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۹۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  آیت الله نورالله طبرسی با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: جامعه دینی باید از مبانی ارزشی و معرفتی مشحون بوده و بتواند انسان را به فلاح و رستگاری هدایت کند.

وی افزود: دشمن با شبیخون فرهنگی قصد دارد، جامعه را به سمت ناتوی فرهنگی سوق دهد که وظیفه دستگاه‌های فرهنگی در این امری ضروری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به صورت صحیح در جامعه اجرایی شود.

طبرسی با بیان اینکه مدیریت جهادی و تولید داخلی در جامعه باید تقویت شود، افزود: اجرایی شدن این دو منش سبب شکوفایی اقتصادی در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: مردم نباید گول تبلیغات و تصویرهای دروغین نامزدها را بخورند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برخورد دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی باید جدی تر باشد، گفت: باید دغدغه مقام معظم رهبری در برخورد با مفسدان اقتصادی مدنظر ویژه قرار گیرد.

امام جمعه ساری با تقدیر از حضور پرشور مردم مازندران در مراسمات بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرها و روستاهای استان، افزود: باید زندگینامه این مجاهد نستوه به نحو صحیحی برای آیندگان تبیین شود.

طبرسی با تسلیت شهادت آتش نشانان تهران در حادثه روز گذشته پلاسکو، گفت: تلاش مدیران شهری باید در جهت پیدا کردن افراد محبوس شده در این واحد ساختمانی باید باشد.

وی در ادامه با اشاره به قول دولت مبنی بر پرداخت خسارات مرکبات باغداران استان، تصریح کرد: خسارات برف به باغات مرکبات استان بالا بوده و دولت باید در این زمینه چاره اندیشی اصولی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها