خبرهای داغ:
بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در پی حادثه غم بار ساختمان پلاسکو بیانیه ای صادر و تاکید شد: حادثه تاسف بار پلاسکو باید برای همه مسئولین ،مردم ،مدیران مساجد،پایگاه ها،پاساژها و بازارها و مکان های عمومی درس عبرتی باشد.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در پی حادثه غم بار ساختمان پلاسکو بیانیه ای صادر و تاکید شد: حادثه تاسف بار پلاسکو باید برای همه مسئولین ،مردم ،مدیران مساجد،پایگاه ها،پاساژها و بازارها و مکان های عمومی درس عبرتی باشد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه روز گذشته تهران و بویژه گرفتار شدن تعدادی از آتش نشانان عزیز جهادگر،پرتلاش،شجاع و مخلص قلب انسان بویژه بسیجیان همیشه در صحنه،شجاع و آماده خدمت را به درد آورد.

این حادثه تاسف بار علاوه بر تلخی فراوان، باید برای همه مسئولین ،مردم عزیز،مدیران مساجد،پایگاه ها،پاساژها و بازارها و مکان های عمومی شهر ما هم درس عبرتی باشد تا رعایت نکات ایمنی و همچنین کمک و همکاری به نیروهای امدادی در حوادث را به دخالت ،ایجاد ترافیک،تجمع و عکس و فیلم یادگاری ترجیح داده و تلخی و خسارت های حوادث را با تدبیر فردی و گروهی به حداقل برسانیم.

ما بسیجیان حوزه مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود نیز با حادثه دیدگان ابراز همدردی نموده و از درگاه حضرت حق توفیق برای آتش نشانان فداکار و قهرمان و سلامتی عاجل برای مصدمین حادثه تمنا داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها