معاون فرهنگی سازمان بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج و سپاه" مانع اجرای نقشه‌های شوم دشمنان هستند

سردار آزادی گفت: دشمن از هرفرصتی برای ضربه زدن به سپاه و بسیج بهره می برد و این دو نهاد انقلابی را مانعی جهت اجرای نقشه های شوم خود در ایران می داند.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۰۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژگی انقلابی بودن بسیج اظهار داشت:  بسیج انقلابی بوده و انقلابی خواهد ماند چرا که رمز موفقیت بسیج در هر زمینه ای انقلابی و جهادی بودن آن است و به کوری چشم بدخواهان نظام، انقلابی عمل خواهد نمود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی یک نیروی آماده و ایثارگر و فداکار است افزود: امروزه بسیجیان آماده هستند که در تمامی عرصه ها به زیبایی نقش خود را ایفاء کنند.
 
سردار آزادی افزود: بسیج و بسیجی از زمان تاسیس آن به فرمان امام راحل (ره) همواره مظلوم بوده و اینکه سنگین ترین و سخت ترین ماموریتها را در هر شرایطی در تمامی عرصه‌ها به بهترین شکل انجام داده است و گره گشای مشکلات کشور و مردم انقلابی بوده اما با این وجود همواره مورد انواع هجمه ها بوده و دلیل این هجمه ها به تاثیرگذاری اش بر آحاد جامعه و مقابله با انواع فتنه ها بوده است.
 
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضفعین در پایان گفت: دشمن از هرفرصتی برای ضربه زدن به سپاه و بسیج بهره می برد و این دو نهاد انقلابی را مانعی جهت اجرای نقشه های شوم خود در ایران می داند و باید نسبت به این موضوع هوشیار بود.

ارسال نظرات