خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فردوس:

با بالا بردن پرچم شهدا، دشمن نمی‌تواند کشور ما را مورد هجمه قرار دهد

امام جمعه موقت فردوس گفت: هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف ملت بوده و وظیفه ما این است که پرچم انقلاب که همان پرچم شهداست را بالا ببریم، چراکه با بالا بردن پرچم شهدا، دشمن نمی‌تواند کشور ما را مورد هجمه و حمله قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۵۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‎الاسلام والمسلمین قاسم شهریاری در یادواره شهید غلامعلی تقوایی که در دبستان دخترانه شهید تقوایی شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار کرد: همه ما، میراث‌داران 36 شهید دانش‌آموز هستیم، شهدایی که برای حفظ سنگر اسلام و دفاع از انقلاب، درس و مدرسه را رها کردند.

وی افزود: هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف ملت بوده و وظیفه ما این است که پرچم انقلاب که همان پرچم شهداست را بالا ببریم، چراکه با بالا بردن پرچم شهدا، دشمن نمی‌تواند کشور ما را مورد هجمه و حمله قرار دهد.

امام جمعه موقت فردوس با اشاره به اینکه قبل از انقلاب امکان معرفی دانشمندان ایرانی به جهان وجود نداشت، تصریح کرد: امروز نمونه‌های بارزی از شهدای هسته‌ای از جمله شهید علی محمدی، شهریاری و احمدی روشن را داریم که مایه مباهات و افتخار کشور هستند.

شهریاری یادآور شد: حفظ نظام با خوب درس خواندن دانش‌آموزان و دستیابی به موفقیت‌های علمی، ولایت مداری، حفظ حجاب و استکبارستیزی امکان‌پذیر است و امروز شما دانش‌آموزان با تحصیل علم و دانش و نیز حفظ حجاب اسلامی راه شهدا را ادامه می‌دهید.

وی مبارزه با دشمن و استکبارستیزی را یکی از پیام‌های شهدا دانست و گفت: امروز دشمن دریافته است که پیشرفت ایران اسلامی در گرو علم و دانش بوده بنابراین با کم‌رنگ نشان دادن رشته‌های تحصیلی و جایگاه علمی ایران، قصد جلوگیری از پیشرفت کشور اسلامی ما را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها