امام‌جمعه یونسی با اشاره به اینکه در برجام بسیاری از داشته های خود را از دست دادیم گفت: از دهان گرگ طعمه را با مذاکره نمی‌شود گرفت، باقدرت باید گرفت چرا که حق التماس کردنی نیست.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۴۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدحسن سجادی زاده  در خطبه‌ها نماز جمعه این هفته بعد از سفارش مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به تقوای در جامعه مسئله کار و اشتغال است، رسول خدا (ص) می‌فرمایند: همانا خداوند انسان بیکار را که نه در امور دنیا و نه در امور آخرت اشتغال نداشته باشد دشمن دارد؛ این‌همه تأکید در روایات برای این است که انسان بیکار فساد آور است چنانچه امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: بی‌کاری مداوم فساد آور است.
 
امام‌جمعه یونسی ضمن برشمردن عواقب بیکاری تصریح کرد: مسائلی همچون اعتیاد، فحشا، فساد اخلاقی میوه‌های بی‌کاری است و دشمن امروز، دنبال جوانان است تا آن‌ها را فلج کند که بهترین راه فلج کردن یک جامعه از بین بردن جوانان آن جامعه است.
 
حجت‌الاسلام محمدحسن سجادی زاده اظهار کرد: یک سال از برجام گذشت و امروز همه به بدعهدی امریکا اقرار می‌کنند دستور رئیس جمهور به ظریف برای استفاده از ظرفیت‌های حقوقی برجام در جهت بدعهدی امریکا دلیل بر این مطلب است.
 
امام جمعه یونسی گفت: ۲۰هزار سانتریفیوژ داشتیم حالا ۵هزار داریم، اورانیوم را تا ۲۰ درصد غنی می‌کردیم حالا ۳درصد، ۱۱ هزارو ۸۰۰ کیلو اورانیوم داشتیم حالا ۳۰۰ کیلو، ۳۰تن آب‌سنگین امروز هیچ، کوره و قلب رآکتور اراک را خارج و بتن‌ریزی کردیم و… این داشته ها و نداشته های ماست.
 
وی افزود: اما عمده تحریم‌های ما که بانکی است همچنان پابرجاست و امریکا بارها برجام را نقض کرد.
 
امام‌جمعه یونسی راه نجات را با ایستادگی با تمام قدرت در مقابل دشمن دانست و گفت: از دهان گرگ طعمه را با مذاکره نمی‌شود گرفت، باقدرت باید گرفت، حق التماس کردنی نیست.
 
امام‌جمعه یونسی ضمن تأکید بر داشتن یک قوه قضائیه مقتدر، مستقل و شجاع اذعان کرد: ورود قوه قضائیه به پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی و مفاسد کلان دامنه حملات به این قوه افزایش جدی یافته و شبکه‌های وابسته به دشمن دست در دست هم برای مغلوب کردن قوه قضائیه عمل می‌کنند، قوه قضائیه به‌هیچ‌وجه تحت تأثیر این تبلیغات قرار نگیرد و نباید به جناح، فرد و وابستگی‌ها نظر کند، بداند که حمله به این قوه نشان از درستی راه آن‌ها دارد و مسئولین باید از این امر مبارک حمایت کنند البته نقد منصفانه و مشفقانه قوه قضائیه امری لازم و ضروری است.
 
حجت‌الاسلام سجادی زاده خاطرنشان کرد: اعدام سه جوان شیعه بحرین که متأسفانه داد سازمان‌های حقوق بشر مثل همیشه درنیامد و اتحادیه اروپا به اینکه این مسئله نگران‌کننده است بسنده و از کنار این موضوع گذشت و یادی می‌کنیم از آتش‌نشانان مظلوم مجتمع پلاسکو که در زیر آوار به شهادت رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها