امام‌جمعه بجستان گفت: امام‌جمعه بجستان ضمن ابراز نگرانی نسبت به حادثه ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: در خصوص نحوه این اتفاق نیاز به بررسی است.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۴۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری  بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین وحید در خطبه نماز جمعه این هفته بجستان به بیان انواع محبت پرداخت و اظهار کرد: محبت شرط دارد و اگر خدا را دوست دارید باید مطیع باشیم، محبت متقین محبتی جاودانه است و تا قیامت می‌ماند درحالی‌که محبت‌های دیگر فقط دنیوی است‌.
 
وی افزود: محبت‌های دنیوی در آخرت این‌گونه است که دوستان یکدیگر را نمی‌شناسند و از همدیگر فرار می‌کنند، حتی مادر از نوزاد خود گریزان است و این در حالی است که علاقه شدیدی به نوزاد داشت، همچنین گناه خود را به گردن دیگران می‌اندازد و بابیان اگر تو نبودی من خوب بودم و از یکدیگر برائت می‌جویند.
 
امام‌جمعه بجستان تصریح کرد: این‌ها حاصل محبت‌هایی است که بر اساس موارد مادی و غیر معنوی هست و اگر این محبت‌ها الهی بود تا آخرت باقی می‌ماند و از آن گریزان نمی‌بودند.
 
خطیب جمعه بجستان اذعان کرد: ارزش محبت به ائمه(ع) در اطاعت است و روزی که ما مطیع پیامبر و ائمه باشیم آن‌وقت است محبت ما ارزش پیدا می‌کند.
 
امام‌جمعه بجستان ضمن برشمردن ایام هفته اظهار کرد: امروز اولین روز حضور رئیس‌جمهور جدید امریکا و قرائت سوگندنامه است این در حالی است که ترامپ با چالش‌هایی روبروست.
 
وی افزود: اولین چالش فراسوی ترامپ نیروی‌های داخلی کاخ سفید است که رئیس‌جمهور جدید در وصفشان گفت؛ شما مثل نازی‌های آلمان هستید که این خود اشاره به جنایات نازی‌ها دارد و چالش بعدی نسبت به متعهدان خود و بیان ناتوانی ناتو آن‌ها را به واکنش واداشت.
 
حجت‌الاسلام وحیدی ضمن اشاره به سیاست‌های ترامپ در جهان تصریح کرد: رئیس صندوق پول امریکا با توجه به گفته‌ها و سیاست ترامپ پیش‌بینی کرد، دو سال آینده ارزش پول آمریکا با فراز و نشیب زیادی روبرو خواهد بود.
 
امام‌جمعه بجستان ضمن ابراز نگرانی نسبت به حادثه ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: در خصوص نحوه این اتفاق نیاز به بررسی است ولی چیزی که مشهود است فداکاری جوانان ایرانی است که خود را به آتش زدند تا مردم در آتش افتاده نجات دهند، ایثار و شجاعت در خون ایرانی‌هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها