سرهنگ شاهپور فلاحی،از دستگیری سارق اینترنتی70میلیون ریالی از یک شهروند،در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۱۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگزاری بسیج:امروز سرهنگ"شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس،در تشريح این خبرگفت:در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر سرقت 70 ميليون ريال از حساب بانکي اش،موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات اين شهرستان قرار گرفت. 

اين مقام انتظامی افزود: کارشناسان پليس فتا از طريق تصاوير دوربين هاي مداربسته موفق شدند چهره سارق که يکي از بستگان شاکي بود را شناسايي و دستگيري وي در دستور کار اين پليس قرار گرفت. 

 

سرهنگ فلاحی افزود:مأموران پليس فتا با کسب مجوز قضائي و حفظ شئونات اسلامي و موازين شرعي وارد مخفيگاه متهم شده و در يک عمليات ويژه وي را دستگير و جهت ادامه بررسي به پليس فتاي شهرستان دلالت دادند. 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس ابراز داشت:متهم در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابي بود اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجويي فني و پليسي به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد از اعتماد شاکي سوء استفاده و در يک زمان مناسب کارت بانکي وي را سرقت و از آنجايي که رمز کارت را نيز مي دانستم، در يک فرصت مناسب اقدام به انتقال کل موجودي کارت به حساب خودم کردم. 

 

وي تصریح کرد:متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد. 

 

سرهنگ فلاحی در پايان خطاب به شهروندان توصيه کرد:تحت هيچ شرايطي اطلاعات بانکي خود را در اختيار کسي قرار نداده و در استفاده از دستگاه هاي پوز حتما هشدارهاي پليسي را جدي گرفته وبراي پيشگيري از سرقت حتما رمز کارت خود را به صورت دوره اي تغيير دهيد.

ارسال نظرات