امام جمعه موقت رشت با اشاره به بی اعتباری آمریکا در برجام، عنوان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری آمریکا قابل اعتماد نبوده و بدعهد و بد ذات است.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۹۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: تقوا به معنی احتیاط در واجبات و محرمات دین است و خداوند انسان متقی را یاری می کند.

وی با بیان اینکه تقوا انسان را از گناهان باز می دارد، افزود: عدم رعایت حلال و حرام الهی موجب شکسته شدن حریم ها می شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سبک زندگی انبیاء و اولیای الهی، تصریح کرد: پیامبران براساس مشیت الهی رفتار می کردند و سیره زندگی آنان در واقع الگوی مردم است.

حجت الاسلام عبدالله زاده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار دیرین امام و مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: با رحلت آیت الله هاشمی دشمنان در صدد تبلیغات مسموم بودند، اما حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان همه توطئه ها را خنثی کرد و نشان داد که ملت ایران فدردان خدمتگزاران خود هستند.

این کارشناس دینی وحدت در ولایت مداری را یکی از پیام های مهم مراسم تشییع آیت الله هاشمی دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران دشمن شناس هستند و اجازه نمی دهند ارزش های اسلامی و انقلابی مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیرد. حماسه 9 دی تجلی ولایت مداری و دشمن شناسی مردم است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که پیروزی و تداوم آن در سایه مبانی اصیل دین اسلام با محوریت ولایت فقیه شکل گرفته است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه استعمار پیر در کشتار مردم مظلوم یمن سهیم و شریک است، یادآور شد: عربستان سعودی در حال شکست خوردن بوده و روزی خون مردم بی گناه یمن به بار خواهد نشست و برسرشان آوار خواهد شد.

وی با اشاره به بی اعتباری آمریکا در برجام، عنوان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری آمریکا قابل اعتماد نبوده و بدعهد و بد ذات است.

ارسال نظرات