رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش خبر داد:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش گفت: شانزده برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در شهرستان املش برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۷۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، اسداله عبداله تابار در جلسه کمیته ورزشی ستاد دهه فجر این شهرستان که در اداره ورزش و جوانان املش برگزار شد اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر شانزده برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در شهرستان املش برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با اعلام این مطلب گفت: پیاده روی جامعه ورزش شهرستان املش از اداره ورزش به سمت مزار دو شهید گمنام در پارک گلستان، برگزاری مسابقات والیبال  بانوان بین املش و لنگرود و والیبال پیشکسوتان رانکوه با رودسر و والیبال آقایان بین ادارات املش، فوتسال 4 جانبه آقایان و 4 جانبه نوجوانان، شطرنج  آقایان، کشتی فرنگی بین املش و لنگرود، همایش دوچرخه سواری از گلزار شهدای املش تا مزار دو شهید گمنام در پارک گلستان، جشنواره تنیس روی میز دختران و پسران خردسال و نونهال و بازی های بومی محلی بانوان، صعود کوهنوردان به ارتفاعات املش از مهمترین برنامه های ورزشی شهرستان املش است که دهه فجر برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش گفت: حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن آخرین و بهترین برنامه ورزشکاران، مربیان و رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان املش است که بعضی از رشته های ورزشی همچون گذشته ملبس به لباس ورزشی و سازمان یافته حضور می یابند.

ارسال نظرات