دومين نمايشگاه بين‌المللي صنعت و معدن امروز با حضور معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان يزد آغاز به كار كرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۳۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن یزد عصر امروز با حضور مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

مدیر اجرایی این نمایشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های صاحب‌نام در عرصه‌های صنعتی و معدنی از سراسر کشور و خارج از کشور برگزار شده است، انوع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولادی، معادن روباز و زیرزمینی و ... به نمایش گذاشته شده است.

پیمان سرداری بیان کرد: در این نمایشگاه جدیدترین و به روزترین تجهیزات حوزه صنعت و معدن و دستاوردهای این بخش برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا سوم بهمن‌ماه برای بازدید عموم دایر است و علاقمندان می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت 15 تا 21 برای بازدید از نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد مراجعه کنند.

سرداری یادآور شد: شرکت‌های فنی و مهندسی و مشاوره‌ای نیز در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

ارسال نظرات