در دی گاه هنرمندان شهرستان ری صورت گرفت؛
خبرگزاری بسیج: دی گاه هنرمندان شهرستان ری با رونمایی از کتاب پاییز پریشان و تجلیل از دو تن از اساتید هنرمند شهرستان ری در مجتمع فرهنگی شیخ صدوق (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۶۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

حسن علی نژاد مدیر کانون هنرمندان رازوک و مدیر برگزاری نشست ماهانه هنرمندان ری اظهار داشت: مجموعه اشعار پاییز پریشانی گزیده اشعار افسانه فرامرزیان در دی گاه هنرمندان رونمایی شد. همچنین از استادان مرحوم یوسف بابایی پیشکسوت سازسازی و مهندس علی اکبری پیشکسوت آواز ری تجلیل به عمل آمد.

دبیر کارگروه سازمان های مردم نهاد شهرری با اشاره به حضور اساتید بزرگ از استان تهران در این نشست ادبی، اظهار داشت: در این نشست، هنرمندان به اجرای برنامه های مختلف هنری می پردازند و آثار جدید در رشته های مختلف رونمایی می شود.

علی نژاد خاطر نژاد کرد: این برنامه حاوی بار آموزشی است و هر ماه شرح مثنوی معنوی توسط دکتر قائم پناه استاد دانشگاه و نیز نویسنده دو جرعه آفتاب توسط استاد زریان انجام می شود.

وی با اشاره به بیان سخنان پند آموز و حکمت آمیز مثنوی قدیم پارسی و اجرای برنامه های متنوع هنری، یکی از اهداف این نشست را شناسایی استعدادها و نخبگان جوانی دانست که تریبون و میدانی به آنها داده نمی شود که خود را به بوته آزمایش بسپارند 

سلسله نشست های ماهانه هنرمندان آخرین پنجشنبه هر ماه ساعت 17 تا 20 در مرکز صدوق با هکاری کانون هنرمندان رازوک، کانون فرهنگی تربیتی فرصت، سالزمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اداره فرهنگ و ارشاد و کارگروه سازمان های مردم نهاد شهرستان ری برگزار می شود.

ارسال نظرات