میزان تولید شرکت نخ تایر در 6 ماهه نخست سال گذشته بالغ بر 4 هزار تن بوده است که این میزان در 6 ماهه نخست امسال به 12500 تن رسیده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۶۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک برگزار شد، گفت: در طول ماه جاری 6 فقره اعتبارات اسنادی برای 6 واحد تولیدی صادراتی تامین شده است.

فغفوری با اشاره به افزایش 3 برابری ظرفیت تولید شرکت نخ تایر در سال جاری افزود : میزان تولید این شرکت در 6 ماهه نخست سال گذشته بالغ بر 4 هزار تن بوده است که این میزان در 6 ماهه نخست امسال به 12500 تن رسیده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : خوشبختانه در سال جاری شاهد بهبود وضعیت واحدهای تولیدی استان هستیم.

گفتنی است در این جلسه ضمن پیگیری برخی از مصوبات جلسه گذشته، مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان مربوط به حوزه محیط زیست و برخی مسائل مربوط به استمهال بازپرداخت تسهیلات بانکی و دریافت سرمایه در گردش چند واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی صادر شد.

ارسال نظرات