عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بر اساس گزارش ثبت شده در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، 10 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۵۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک برگزار شد، گفت : در طی ماه های اخیر با بررسی عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شاهد اقدامات قابل قبول و رضایت بخش مدیران استان در این زمینه هستیم.

اسداله درویش امیری عملکرد مدیران اقتصادی استان را قابل دفاع عنوان کرد و افزود: روحیه همکاری و تعاون بین دستگاه های استان بسیار خوب و رضایت بخش بوده و نیازی به ابلاغ دستوری نبوده است.

استاندار زنجان عزم دولت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی را یادآور شد و تاکید کرد: دولت اهتمام جدی به کاهش مشکلات واحدهای تولیدی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها بوده است تصریح کرد : برگزاری مستمر این جلسات در استان ها و لازم الاجرا بودن مصوبات آن برای دستگاههای خدمات رسان و بانک ها ، روحیه همراهی و تعاون را در بین مدیران افزایش داده و مشکلات واحدهای تولیدی را با سرعت بیشتری مرتفع می سازد.

مقام عالی استان عنوان کرد : دولت به حل مشکل واحدهای تولیدی ، صنعتی و کشاورزی اهتمام ویژه دارد و در این راستا استانداران را مکلف کرده است با اولویت برگزاری این کارگروه ، تلاش در رفع مشکل واحدها و تثبیت اشتغال نماید.

ارسال نظرات