خبرهای داغ:
به همت حوزه شهدای گمنام قم؛
هیئت عاشقان ولایت به همت حوزه شهدای گمنام ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۹۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هیئت عاشقان ولایت به همت حوزه شهدای گمنام ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور کارکنان پایور و وظیفه، سرگروه های حلقه های صالحین با سخنرانی دکتر منصور حاتمی راد سخنران سیاسی کشوری برگزار شد.

حاتمی راد به تبیین مسائل روز و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم پرداخت و ابراز داشت: در بین نخبگان جهان شخصیتی بالاتر و آگاه تر از رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد به گونه ای که همه سیاستمداران دنیا به این قضیه اذعان دارند.

وی گفت: با توجه به شخصیت والایی که ایشان دارند متاسفانه مسئولان قدر این نعمت بزرگ الهی را نمی دانند که خسارت این بی توجهی را بارها تذکر داده ایم که نمونه اخیرش هم قضیه برجام بود.

حاتمی اظهار داشت: یکی از نکته های اساسی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم به آن اشاره کرد، بهنگام و به موقع عمل کردن مردم قم بود که اثر گذاری خاص خودش را داشت و باعث شد تحولی در کشور ایجاد گردد.

سخنران سیاسی کشور، عبرت گیری از تاریخ و وقایع گذشته را بسیار مهم دانست و ابراز کرد: مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی عبرت گیری از تاریخ را با اهمیت دانسته و فرموده اند که همه ما باید این عبرت گیری را هر روز سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

وی تفکر و تعمق در فرمایشات حضرت آقا را وظیفه هر بسیجی دانسته و افزود: فرمایشات ایشان را باید ابتدا چند بارشنید و سپس آن ها را خواند و در نهایت آن هارا نکته برداری کرد و عملی ساخت.

در پایان دکتر حاتمی راد به برخی از سوالات سرگروهای صالحین حوزه شهدای گمنام پیرامون انتخابات و مسائل و شبهه های روز پاسخ داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها