خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک:

مالیات بر صنوف و تولیدکنندگان باعث تعطیلی برخی از آنان شده است

امام جمعه آیسک از فشارهای مالیاتی بر صنوف و تولیدکنندگان این بخش انتقاد کرد وگفت: مالیات بر صنوف و تولیدکنندگان باعث تعطیلی برخی از آنان شده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
حجت الاسلام حسین عرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با اشاره به تحمیل فشارهای مالیاتی به صنوف و تولید کنندگان بخش آیسک تاکید کرد: صنوف و تولیدکنندگان از  این وضعیت به ستوه آمده اند و باعث تعطیلی برخی از آنان شده است.
 
 وی گفت: مگر کاسبان این بخش در مقایسه با شهرهای بزرگ چقدر درآمد دارند و چرا باید مبنای وصول مالیات در منطقه ای محروم مثل خراسان جنوبی همانند دیگر نقاط برخوردار باشد ؟ این همه سختگیری تولید کننده و کاسب را دلسرد می کند.
 
وی تاکید کرد: بحث مالیات و پرداخت مالیات موضوع درستی است اما باید ملاحظاتی هم در این منطقه  محروم لحاظ شود.
 
امام جمعه آیسک با اشاره به  اظهارات معاون اول رییس جمهور مبنی بر اینکه با توجه به خشکسالی باید توسعه کشاورزی را کنار گذاشت؛ افزود: ما موافق این حرف هستیم اما آیا جایگزینی برای این کار ایجاد کرده ایم؟
 
وی ادامه داد:  آیا شرایط و امکانات را برای حضور سرمایه گذار در این منطقه محروم فراهم آورده ایم؟
آیا مشوق های لازم مثل معافیت مالیاتی را به سرمایه دار می دهیم تا مجاب شود به جای سرمایه گذاری و تولید در مناطق برخوردار مثل تهران، مشهد و... در آیسک سرمایه گذاری کند.
 
حجت الاسلام عرب با اشاره به شعار سال جاری افزود: مردم و جوانان در عرصه اقتصاد مقاومتی پای کار آمده اند اما برخی مسئولان به جای اینکه همراه باشند گاه در این زمینه سنگ اندازی می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها